Jeg havde 1008 bios på mit A8V, fra starten, og kunne clocke op til 295 (kunne loade windows men crashede hvis jeg rodede for meget rundt)
Så skulle jeg lige prøve den 1010.002 beta der, og den var da noget skod... flashede tilbage til 1008 final, også gad den heller ikke clocke ordenligt, efteret par fosøg med at hæve vcore (kom højest op på 1,600) så fik ejg en fejl ved opstart, nu kunne den ikke længere finde en fil til opstarten, og jeg måtte geninstallere...
hvorfor kan man ikke kører repair med A8V ??? har jeg da kunne med alle mine tidligere Mobo, men med A8V laver den alle mulige sjove fejl i windows bagefter, prøvede igen igår efter den fejl på start filen, og det gik fint.. men den gad sku ikke gå på nettet, fjernede og installere netkort driver men den gad sku ikke.. sidste gang jeg kørte repair, loadede den via ide controller og installerere hver eneste gang computeren startede op, og skrev det var den forkerte.. ??
nå nok om det, hvis du har 1008 bios på dit A8V mobo fra start så lad være med at flashe.. det er den bedste til OC endnu..