Først havde jeg bestemt mig for at det skulle været et MSI K8N SLI Platinum, men nu er jeg faldet lidt for DFI'et, som jeg nævner i topic og vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med de to boards.
nogen der ved hvordan de OC'er? nogen der ved hvornår DFI'et kommer til DK?
Du kan så spare en del på at købe det i udlandet.. Selv med fragt osv skulle det kunne betale sig.. Og ang. OC, så søg efter det på google, der er allerede en masse tråde om det rundt omkring, og det skulle være rigtig godt til det! ;)
Jeg bruger en 20->24 pins converter på mit Asus A8N SLI Deluxe, det spiller bare. købte min ved shg for 65.- men de findes også billigere der og andre steder.
jeg har lige fået mit DFI-SLI-D ind af døren hvis du vil have nogle oplysninger i forhold til om kølere kan passe på eller nogle billede skal du bare sige til....
Jeg kan ikke teste det endnu ang preformance for jeg har ikke noget PCI-E kort endnu(hader når de sneder forkerte vare ned man bestiller).
All the new DFI NF4 based motherboards support both 20-pin and 24-pin power supplies. It is recommended that a higher wattage power supply with the 24-pin connector be used for utmost stability. Combined with the onboard power regulating components and the flexible BIOS options, these new DFI boards can deliver performance without compromising stability!
Best regards,
The above is an official statement issued by Vivian from DFI, whom I have been in contact with due to various things.
This information hereby comes from a DFI REP. I hope this clarifies many things. If you have any further questions, I am sure DFI PR and TECH Support will gladly help!