Skip af test i Rivatuner

Overclocking d.  01. februar. 2005, skrevet af T-max
Vist: 310 gange.

T-max

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2005 11:01:01
Svar/Indlæg:
649/35
SKulle der være nogle som lige hvist hvordan man for rivatuner til at ladevære med at teste de clocksetteings, man har valgt ??

Jeg ved lige præcis hvor hurtigt det kan køre, men når alle pibes og svineriet er åbnet kan man ikke få lov at justere på nogle frekvenser hverken op eller ned, (men det kører stabilt)

og så syntes jeg det er temmeligt irreterende at jeg skal lukke computeren ned (for at deaktiver pibes mm.) for at kunne justere min clockhastighed :(

så hvis der var nogle der lå inde med nogle guldkorn til at undgå den test ville det sku være nice.
Jeg har hørt at det kunne lade sig gøre men kan fandme ikke huske hvor jeg har læst om det

X-plos!v3

Overclocker
Tilføjet:
01-02-2005 11:45:58
Svar/Indlæg:
24/0
inde under power user -> overclocking -> disable internal clock test

T-max

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2005 11:49:53
Svar/Indlæg:
649/35
hvad er det der skal skrives ud for disable internal clocktest ? siddder ikke lige ved min maskine pt. (er på arbejde) er det et 1-tal der skal skrives ??

TwinX!

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2005 11:52:45
Svar/Indlæg:
909/40
#2 Jep, det vil jeg mene det er...
Men jeg vil fraråde dig til at slå det fra... Den kan jo bare ikke komme højere op fordi maskinen bliver ustabil ved de hastigheder du har valgt...
Men det er jo dit valg :p

T-max

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2005 12:45:58
Svar/Indlæg:
649/35
som jeg skriver i #0 kan man ikke justere hastighederne når pibelinies er aktiveret, jeg kan heller ikke justere dem ned, men jeg ved lige præcis hvor meget den kan klare, så hvis jeg kan slå den test fra behøver jeg ikke modde alle pibelinene fra hver gang jeg skal juster lidt ned eller op på hastigheden ;)