Computer fryser.

Diverse d.  01. februar. 2005, skrevet af System
Vist: 162 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
01-02-2005 20:08:13
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.
Jeg har et lille problem med min computer, Hvergang jeg starter et program/spil som kræver noget af den fryser billedet efter et stykke tid, Så jeg blir nød til at genstarte.
Jeg har en lille idè om hvad det kan være når jeg starter et spil f.eks World of warcraft stiger min Aux temperatur voldsomt.

Her er et lille billede, har i nogen idè om hvad Aux er, Jeg ville mene det var mit lydkort, Men jeg har været i bios og disable det, Men det stiger stadig voldsomt i graderne.
På forhånd tak.
Jipsix

Overclocker
Tilføjet:
01-02-2005 20:32:38
Svar/Indlæg:
32/14
har du installeret de nyeste drivere til computeren fx. grafikkort driveren, det er nemlig tit det problem. ;)

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2005 20:37:24
Svar/Indlæg:
270/58
Haha, det er sku'da et sjovt program. Kan se produktions dato på mine ram....hvad jeg så lige skal bruge til, er så noget helt andet :e

Men ang. 'Aux':

Q#18: What does the "Aux" temperature shown on the Computer / Sensor page mean?

A#18: There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value.

Men vil nok også gætte på det er en software-fejl af en slags, da det ellers er noget der bliver hurtigt varmt

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2005 20:44:21
Svar/Indlæg:
4263/107
Ustabile spændinger måske :i