gratis ting til folk i europa

Diverse d.  01. februar. 2005, skrevet af System
Vist: 119 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
01-02-2005 22:16:05
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej

I kender sikkert alle sammen: www.freeipods.com osv. som kun er for folk i USA og vi har sikkert alle

sammen irriteret os over dette.
Jeg har nu, endelig fundet en af disse sites som også sender til Danmark.
Jeg mangler kun 2 til at signe up under mig, så kan jeg bestille deres mindste "gave"... Hvis nogen

kunne være så venlig at hjælpe mig med dette vil jeg med glæde poste billeder osv. når/hvis jeg modtager

min gave....

Man skal signe sig op til et af deres tilbud, det som HELT KLART er det nemmeste at vælge er ebay

tilbudet, En hurtig gennemgang i hvordan dette gøres hurtigst:

1) Enten bruger du din egen (IKKE FRA EN GRATIS SERVICE SOM HOTMAIL.COM ELLER LIGNENDE) Eller opretter

en email adresse hos: www.walla.com

Derefter går i ind på linket: http://www.get-stuff-free.com/...

Og trykker: Sign Up

Derefter udfylder i alle oplysningerne om jer selv osv. OG bruger den email adresse som i vil bruge til

at fuldføre deres offer med (fx walla.com email adressen)

Så logger man ind osv. og trykker på complete offers, og trykker Get the offer! ved ebay.com offeret.
så skal du bare udfylde alle oplysningerne, for at oprette en konto hos ebay.com, samt byder på en

auktion, så du bliver højest bydende (dvs du har det højeste bud, det er ikke nok bare at byde, også

bliver du lige med det samme overbudt af en anden, du skal helst ligge som vinder i 1 minuts tid. HUSK:

du behøver ikke vinde auktionen .. det er nok bare at være højest bydende lige efter den er startet

eller lignende... fx kan der bydes på en ipod 20 gb, som lige er lagt ud eller lignende)

også skal du ellers bare referere nogle af dine egne venner/bekendte for selv at modtage en gratis ting.

håber der er nogen som vil hjælpe mig med at se om dette firma er et SCAM eller om man virkelig kan få

noget "gratis"... som hos freeipods.com