Nu er jeg virkelig forvirret. Jeg har et Soltek 75DRV-5 med VIA KT333CE (eller hvad 2nd udgaven nu hedder) chipsettet og en Athlon XP2000+ Det jeg ikke forstår er at de små dipswitche på bundkortet kun kan indstilles til 133 Mhz FSB og inde i RedStorm overclocking i BIOS starter den også ved 133 Mhz. Award BIOS fortæller mig stadigvæk at det er en XP2000+ jeg har men jeg er lidt forvirret. Min CPU er da beregnet til 233 Mhz FSB ikk? Og chipsettet skulle også kunne klare det, ikk?
#3 nej ikke helt. hvis du har pc2700 ram og multiplier ikke er låst på på cpuen så er der da flere mulighedder. du kan jo altid bruge 166 mhz fsb ( 333mhz ddr) med en laver multiplier . RedStorm kan du ikke bruge til noget . du skal gøre det selv
Hvis du har en C revision (som jeg) skal den med sidste nye bios kunne klare en 2700+ cpu. Så opgradér din bios, så skal den nok finde den korrekte hastighed
Havde selv samme bundbrædt (den gang det var moderne ;) ), du skal så vidt jeg husker ikke pille ved jumperne, men selv lade kortet finde ud af det, som #5 skriver kan det med "nyeste" bios kører op til Xp2700+.