Der er så vidt jeg umiddelbart kan huske ret delte meninger om Antec TrueBlue. Jeg har aldrig testet en, så jeg kan ikke selv udtale mig.
Den opgives til 22A på +12V, så den burde egentlig være god nok til dit system, men man ved jo aldrig.
Om den er "stabil", altså giver stabile spændinger på linjerne kan man ikke måle med et multimeter, der skal du bruge et oscilloskop. Det du kan gøre er at prøve at måle hvad spændingerne på +3.3, +5 og +12V ligger på når dit system kører. Hvis de er meget svingende eller markant lavere end forventet er din PSU for svag. Du kan muligvis også prøve at måle om der ligger nogle AC-spændinger overlejret på de nævnte linjer, men det er nu meget tvivlsomt om et almindeligt multimeter vil kunne måle sådanne. Du kan jo da prøve?
Tilføj gerne dine målinger her i tråden, så kan "vi" prøve at studere dem lidt nærmere.
Grunden til dine problemer med overclocking kan dog f.eks. være at din CPU blot ikke kan mere, at vcore'en er for ustabil (dårlige/svage spændingsregulatorer på boardet? = behov for voltmod?) eller meget andet. Dette kan jeg dog ikke hjælpe så meget med, men prøv også at oprette et generelt "hvorfor kan jeg kun nå xx GHz?" spørgsmål.