Davs gutter... jeg er blevet lidt i tvilv om min 500watts aspire ka hamle op med mit kommende system...
1 stk. DFI NF4 SLI bundkort 2 stk. Bh5 moduler som nok ska op og ha mellem 3.2 og 4.0v 1 stk (senere 2 stk.) Geforce 6800Ultra som moske ska vandkøles og helt sikkert voldclockes. 1stk. AMD64 3200+ 2.0@(forhåbentligt 3.0ghz) ved mellem 1.7 og 1.9 v-core 1 stk Seagate 120gb sata(senere en 200-300gb Sata 2 disk oven i) + et sæt Asetek med tripple 120mm radiator samt 3*120mm blæsere og Hydor L30 pumpe samt 2-6 80-92-120mm blæsere rundt omkring i kabi for at klare air flow´et... desuden er der self også et Floppy drev samt en liteon DVD-brænder og noget casemod lys.
Min 500watts aspire har godt nok 500watts og 33A på 12V men den mangler en 24pins 12V stik og PCI-E gfx-power stik så derfor tror jeg godt det ka svarer sig at købe en ny psu da jeg ellers får mer udgifter til kabler. men så er spørgsmålet bare hvilken skal man vælge... jeg vil helst ikke over 1000kr for en psu .. men ved godt at det er lidt svært når den skal være så kraftig samt have 24pins ATX og PCI-E/SLI understøttelse.
her er hvad jeg selv har fundet ind til viddere...
og så er der også den her. det er dog en TT så jeg er lidt i tvivl om den er go(eller om det er TT lort li som mange af deres andre ting er) http://www.midtdata.dk/asp/pro...
Eventuelle forslag er velkomne.. men huske helst ikke over 1000kr. og det skal være en mest mulig lydløs psu altså helst ikke over 25-30db.
#4 computeren bliver ustabil fordi strømforsyningen ikke kan levere nok strøm... Dette kan i værste tilfælde ende i i en ødelagt psu og i værste tilfælde en helt smadret computer :) Så man skla ikke spare på psu :)