Opgave om hardware test

Diverse d.  05. februar. 2005, skrevet af System
Vist: 150 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
05-02-2005 01:34:27
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej Overclocking-crew og brugere!

Jeg skal inden for den næste uge udarbejde en Større Skriftlig Opgave (SSO) på min HHX-uddannelse, hvor jeg studerer på tredje og sidste år. SSO'en er en eksamensopgave, hvor den givne karakter regnes med i det endelig gennemsnit ved slutningen af uddannelsen til sommer.

Jeg vil starte med at skrive min opgaves indhold:

Områdeafgrænsning:
Test af hardware

Opgavetitel:
Udarbejd en model til test af en selvvalgt type hardwarekomponent.
Begrund valget af modellens vurderingskriterier og vurdér modellens
stærke og svage sider.
Redegør for, i hvilket omfang modellens testresultater kan indgå i
brugerens beslutning om køb af et IT-system.

Jeg skal bruge noget teori og/eller undersøgelser om, hvorfor hardware-købere køber, som de gør. Det skal være teori og/eller undersøgelser, som er troværdige, og som dermed kan anvendes i min opgave.

Jeg kender selv til en masse hardware-test-sider, så jeg kender til en masse opstillinger af hardware-tests. Men fortæl mig endelig noget om teorien bagved en hardware-test - det gælder af hvilken som helst hardware-komponent. Jeg har blandt andet også data-bladet, Alt om Data, til min rådighed i to eksemplarer, som jeg har lånt på Næstved Bibliotek.

Teori er det, jeg mangler bredt over hele opgaven, så derudover må I gerne vedlægge/skrive materiale (eventuelt i form af kilder
(links/forfattere/litteratur), som I mener ville være nyttig til
anvendelse i min opgave. I må også gerne henvise til eventuelle
personer/websites (hvis Overclocking ikke kan anvedes)/kilder, som I mener, jeg kan kontakte med konkrete
spørgsmål om emnet.

Jeg håber, at I kan hjælpe mig - og kontakt mig gerne på min e-mail-adresse, hvis I har noget på hjerte, som I ikke vil ud med i denne tråd.

Med venlig hilsen
Bo Nedergaard Andersen
HH3B, Handelsskolen Sjælland Syd, Holsted-afdelingen i Næstved
Bo@<-NOSPAM->OldTrafford.dk (fjern "<-NOSPAM->")