Så meget lort på en gang er ikke til at overkomme da.... Skal jeg til at tage et scan af min kvitering?
Gu fanden fik de det torsdag kl.15:50 ca. - ringede flere gange dagen, da jeg ringede fra skolen kl.14:00 da jeg fik fri sagde de at de regnede med at få det kl.16 - der ringede jeg så igen og fik bekræftiget at de havde modtaget det... Senere samme dag tog jeg så afsted - Samme øjeblik som min moar kom hjem, så jeg kunne blive kørt...
Men ja... Jeg har ikke prøvet stock køleren, og har jeg ikke da jeg synes de generelt larmer for meget... Hvilket jeg efferede med mit A8N-SLI...
Problemet er sådanset at når jeg har smækket skidtet sammen... Og booter, når den ikke ind i windows... Men restarter... Og låser... Et sucessfuldt boot hidtil...
Ved ikke om dette skyldes at jeg anvender PCI-E slot "2" til mit x850XT, men en ting er sikkert, det er skide irriterende...
- Prøver lige at lave SLI-Modded her omlidt... - Og ser om det hjælper... Ellers må jeg sætte std. køleren på :(
- MEN HVA FANDEN SKER DER !?!? - De fik det fandeme torsdag, hva helvede skulle jeg få ud af at lyve?? - Giver jo NADA mening !!! - Og de fik 3 typer kort...
#26 ehm....
Halvanden time: Dvs. 17:30, hvad er problemet? - Prøv at tjek tiden det tager at komme fra Virum til Valby... - Og grunden til turen tog lidt længere tid var min mor kørte den gale vej af motorvej 21 ;) - Op mod Helsingør (vi fik dog hurtigt drejet af og kom på vej mod Hvidovre hospital igen) - butikken ligger lige i udmundingen af motorvejen...
- Hva sker der for jer, hvorfor skulle jeg lyve?? - Er i totalt blanke... At jeg er hurtigt ude efter kortet, er det en synd?? - OMG tag jer sammen
#30, takker :)
PS:
HVIS JEG er så fuld af lort... Så ring til butikken og spørg om første mand efter bundkortet... Som købte et DFI nF4 Ultra-D ikke var en lille gut på 1,69m med rødt hår :P
- og tilslut... Kortet kostede midt i 12xx klassen...