#3 jeg har prøvet denne guide og den er næsten god. Jeg kan ændre andre drevbogstaver end den hvor mit windows ligger på. Hvis jeg ændre går windows kold når der kommer den blå velkomst skærm. Den kommer ikke længere end det. Jeg kan godt ændre andre partitioners drevbogstaver men ligeså snart jeg tjekker med windows cd'en (når man skal oprette partioner) har den ikke ændret noget, så jeg tror kun det er noget visuelt af en art.
#4 hehe jeg forstår det heller ikke. Jeg havde fået så meget spyware at selv adaware, spybot og en masse andre programmer ikke kunne fjerne det. Selv windows begyndte at klage :o Så jeg blev nødt til at formatere, efter jeg formaterede og oprettede en ny partion på det plads som jeg havde slettet havde den byttet om på 1. og 2. partition (primary/secondary) uden jeg havde gjort noget. Siden kl bæ i nat har jeg formateret 5 gange og prøvet 3#'s guide flere gange samt ComputerAdministation, alting uden held.
Så jeg tror den eneste udvej er at låne en usb hdd så jeg kan få taget backup og formater en masse partitioner