Jeg skal have købt en ny psu til min kommende comp der kommer til at se nogen lunde sådan her ud: Athlon 64 3200+ 90nm DFI Lanparty NF4 SLI-DR 1 Leadtek 6800GT (2 senere) 2x 51mb gskill PC4800 TCCD 4x 120gb Hitachi 7K250
Jeg skal bruge en ny psu til at trekke overstående setup da min nuverende Ántec TruePower 550W ikke har det så godt lengre.
Kravene til psuen er følgende: - Skal kunne trekke overstående kraftigt ocede system uden problemer, også når der kommer 2 gfx - Skal have de nødvendige stik til sli setupet - Skal være have native 24pins stik så det ikke er nødvendigt at bruge en 20>24 pins adapter
Jeg har kikket på følgende psuer:
Enermax 660W http://www.enermax.com.tw/prod... Jeg er virkelig forvirret mht alle de udgange denne psu har. Er der en venlig sjel som gidder fortelle mig om den har et 24 pins ATX stik samt om den kan bruges sammen med et sli setup.
#4 Jeg ledte efter Lars' test men kunne ikke finde den. Har du et link?
Men kan Pc P&C psuen med den laveste ydelse på +12v og ingen seperate +12v linjer hamle op med 660W enermax med 3 seperate +12v linjer og en meget større total udgangsefekt på +12v?
#3 Jeg har hørt flere mindre gode ting mht ocz's kvalitet og de skulle også være meget ineffektive hvilket i sidste ende betyder højere elregninger. Så deres psuer er, for mig, ude af billedet nu.
#2 Jeg var bange for at støjen ville blive et problem da det er en server psu :(. Den 550W Enerdu nævner har ikke 24 pins stik.
Jeg har også tenkt på denne 600W fra Enermax' NoiseTaker serie som skulle være meget meget stille http://www.enermax.com.tw/prod... Vil jeg kunne oce mere med 660W modellen?
Du skal i øvrigt være opmærksom på at en Turbo-Cool 510 også kan sige noget - helt op til 42dB! Men det er der jo råd for: Jeg har selv sat en temperaturstyret papst blæser i min egen, denne her: http://asp.webconsult.dk/priva...
#Alle jeg har samme problem som #0 men da jeg kun har hørt godt om OCZ powerstem psu´erne tror jeg at jeg køber sådan en 520watts satan... jeg har også læst at OCZ køre med 30dages bytte garanti, hvis den går i stykker så får man bare en ny. :e
den bedste psu er pc power - uden sammenligning, hvilket er slået fast flere gange på vapochills forum.
men umiddelbart er det ok lidt overkill en aspire på 500w til 500kr vil uden problemer kunne trække dit system!
jeg har en macron 460w med 30a på 12v som har trukket mit vapochill system - så den vil sagtens kunne trække dit system... jeg kan sende den for 350kr +pp hvis du er interesseret
Syns rigtig godt om min OCZ, men har kun haft aspire og enermax før, så jeg kan kun sige at den er bedre end dem, kender ikke de andre.. Og aspire køber jeg aldrig igen, vil hellere bruge det ekstra på noget rigtig kram! ;)
Syns rigtig godt om min OCZ, men har kun haft aspire og enermax før, så jeg kan kun sige at den er bedre end dem, kender ikke de andre.. Og aspire køber jeg aldrig igen, vil hellere bruge det ekstra på noget rigtig kram! ;)
Så tror jeg køber en PC Power & Cooling. Er der nogle der har erfaringer med at handle fra www.frozencpu.com ? og hvor stor er risikoen for at pakken bliver taget i tolden og kan man bede frozencpu om at sende den på en bestemt måde så chancen for at den tages i tolden reduceres?