Den statestik der bliver henvist til er i storKBH amt...
Er desværre rigtigt nok :(
- Konservativ BTW ;)
- Er plat at kalde DF for nazi-parti, er det langt fra... De har stram indvandre politik, men kan da også kommunikere med dem, som normale ligeværdige mennesker... - En muslim fra min klasse fik da snakket lidt med Pia da vi var inde ved folketingets åbning *Gg*.... :)
- Sætter du derimod en invandre op foran Mågens Glistrup... Så finder du ud af hvad en nynazist / racist er :|
Selvom det er tragisk, synes jeg DF har mere fornuftigt end Enhedslisten / SF...
SF mistede for mit vedkomne den sidste smule respekt da de lavede en mega HOMO-rettighedsprædgen i KBH... - Gu' fanden skal politikere ikke blande sig i om f.eks de må giftes i kirken? - Hva bliver det næste ? - Skal de så også måtte giftes i Måske'r - Bringer du det op kan du være sikker på at blive dræbt? :P
- Det står hvis jeg ikke husker helt galt et sted i Biblen at menneskets mening med livet er at formere sig - ergo er homoseksuelle ikke noget kirken støtter op om - Derfor skal man ikke gå ind og beslutte noget på dens vejne..
Har intet imod homosexuelle... - Men man skal ikke gå ind og diktere at de skal have lov til noget hvis det er istrid med noget helt grundlæggende!
- Enhedslisten minder for mig mest af alt om en gang urealistiske folk som ikke kan se sammenhængen i øjene... - De virker enormt useriøse i deres bud på løsninger af diverse problematikker...
Lyder meget fint, men... Kan det lade sig gøre? - Næh
- Endvidere, hvem er det lige der ønsker skattestoppet skal ophæve? - Ikke just det mest geniale argument at føre sig frem på i en valgkamp (venstre fløjen)...
Kan stille partierne op i to blokke....
Håbløse: SF, Enhedslisten, Fremskridtspartiet, CD, Minoritetspartiet, Kristendemokraterne (flot det med at sige imod fri abort? @ DK)
Seriøse: Socialdemokratiet, DF, Venstre, Konservativ, Rad.v
Under de seriøse er der dog også en del uheldige, men gennerelt er de "ok"...
F.eks soc.d med hende muslimen der sagde i morgen radio at hun gik ind for stening af folk..
Konservativ med Connie, den arrogante...
Venstre, Brian Mikkelsen + de desperate politikere som whiner to dage før valg over interne stridigheder
Rad.v taske-tågen / Marianne Helvede
Jeg var desværre lige 5 mdr. for ung til at måtte stemme i denne omgang :P
Men synes dog at den siddende regering har klaret det flot, og håber det vil fortsætte på den måde... - Og synes skattestoppet er kanont imodsætning til de 8 år med SR og de 103 stigninger i diverse afgifter / skatter eller nye skatter etc. ;)
(ret imponerende... 103 på 8 år... Damn Mogen Lykketoft må ha haft travlt..)
Men alt i alt.... Konservativ fører den efter min mening fornuftigeste politik... :) - Og ser fornuft i at sætte skatten enormt ned - helt ned til 51% - og topskat til 54% - da Danmark derved bliver mere konkurrance dygtigt... (lønnen falder jo itakt...) - endvidere motivere det også folk til at gå ud og arbejde 50-70 timer om ugen istedet for de std. 37 timer... - Idet du kan opnå flere kroner i kassen.... (imodsætning til idag).... Så ja, jeg er vel det man kommer LÆNGST væk fra enhedslisten mht. finanspolitik.... Enhedslisten er efter min mening et desideret kommunistparti... Og deres politik minder mig utrolig meget om den de fører på Christiania...
Det var så min prædiken :P