Jeg har for ca. 1 måneds tid siden købt et Asetek CPU/VGA kit KT18A-L20, med en single 120 mm radiator, og er utrolig glad for sættet. Det er kanon nemt at samle, og efter min mening er ydelsen helt i top. Jeg har valgt ikke at købe en chipset vandkøling, da jeg flere steder her i dette forum har læst, at hvis man ikke overclocker helt vildt, så er det ikke nødvendigt. Ellers kan man jo bare udvide sættet efterfølgende.
Jeg har et MSI K8N Platinium med en AMD64 3200+ socket 754, samt et gForce 6600 GT i et Chieftec LCX01 kabinet. Har monteret min single køler i toppen af kabinettet.
Før jeg fik vandkøling kunne min CPU godt ramme 70 grader, og så skal jeg love for at stockkøleren larmede som en jetjager. Efter jeg fik smidt vandkølingen i mit kabinet, kommer CPU'en ikke over 40 grader - og det er uanset hvormeget jeg torturerer den. Mit Grafikkort ligger også på ca. 37-43 grader, og dette på trods af, at jeg har clocket GPU-coren fra 450 mhz til 580 mhz.
Det bedste ved hele mit setup er støjen - eller mangel på samme.... Jeg havde tidligere en CPU, VGA og diverse kabinetkøleren, der frembragt en støj som man hurtigt blev træt i hjernen af at høre på. Efter jeg har installeret vandkøling, er mit kabinet blevet enormt lydløst. Jeg har sat blæseren på radiatoren til kun at køre med 7 volt, og den har stadig ingen problemer med at køle mit system med en singel radiator.
Så min anbefaling er - Køb Asetek, du vil ikke fortryde det........ :i