Superbruger
Tilføjet:
08-02-2005 20:14:38
Svar/Indlæg:
438/66
Hey..
Jeg skal have ny computer ved Midtdata, og jeg har kigget på en computer som jeg så har ændret lidt med deres Konfigurations (Stavehat) system, men ved grafikkortet vil de ikke oplyse hvilket mærke det er. Jeg skrev en mail til dem hvor jeg spurgte om hvilket mærke deres 6600GT er og så efter en halv time kom svaret: "Det kan være meget forskelligt hvilket mærke grafikkort, som kommer i maskinen, så Derfor kan jeg ikke oplyse dig om dette." så skrev jeg dette til dem: "Kan du så ikke skrive de mærker det måske kan blive?
Fordi der er jo meget forskel på kvaliteten af hvilket mærke kortet er!" så skrev han så: "Det er ikke noget vi må oplyse af hensyn til vores konkurrenter." og så gad jeg ikke skrive mere med ham!
Men som forbruger har jeg da ret til at vide hvad det er jeg køber, har jeg ikke? Eller er forbrugerloven helt anderledes mht. Mærkerne på varerne?
Jeg syntes det er lidt ondsvagt da de med deres Ram skriver (med STOR skrift) Kingston foran, som om de er stolte af at de sælger Kingston ram, men med alt andet skriver de ingen mærker.
Mvh.
The Clouder