iDler...
Jeg har en kreds herinde der desværre ikke bryder sig om mig, ved jeg ikke om et mit problem... Eller fordi der er en del der netop er blevet rekuteret til denne side udelukkende for at svine mig til, har nemlig været et diskuteret emne på siden før, hvilket du højst sandsynligt også ved...
Jeg ved ikke hva' jeg skal sige - bør jeg lade mig gå på af en masse børn ikke bryder sig om mig, for beklager, gør jeg ikke.... Foruden det har mange en færd til at forbindelse virkelighed med dette fora, dette kan i den grad undre mig... For er langt fra det samme... Online har sine fordele og ulemper... - Selvsagt er der visse ting man kan være bedre til online end offline, men bestemt også omvendt....
- Har skam rigligt venner IRL, som nogle af jer har stilt spørgsmålstegn ved, hvilket iøvrigt undre mig...
Jeg synes det er en skam at du har så meget imod mig, om 5 års tid vil du sikkert tænke "han er et dumt svin ham 12k" - men hvis du så bliver spurgt, hvorfor vil det blive "øhhh..."
Hvis du endelig skal henvise til en tråd der handler om mig, kan du så ikke finde tråden jeg blev kicked for frem... Nej kan du ikke... For den eksistere ikke mere - fordi jeg havde en pointe, det irritere mig at jeg skal besvare så mange angreb på engang, før gør en ivrig, og kan ikke fordrage at handle impulsivt - er velovervejet i mine handlinger (bortset fra når jeg taber i CS :P)..
Yeah :P - En tøs som river 13,9kgs biceps håndvægte rundt :P - Det er totalt lækkert :D (33-36 reps over 3 sæt)
Mvh. 12k
PS: en ting mere.... IDleR - alle der hader mig online - er meget unge... (med få undtagelser, har også en tendens til at få "goth" eller hvorn det nu hedder til at bryde sig knap så meget om mig)..
- Og hvem der ikke kan lide mig ialt... - For grønne folk :P - Jeg frastøder homoseksuelle folk - i den grad, beklageligt, men gør jeg... Dette er samt mit nogle få gange for voldsomme alkohol forbrug mine eneste problemer IRL - så er alle kortene vidst lagt på bordet..