hehe ja her gik jeg og troede at en klasse PSU kun var nødvendig for at have stabile volts, men man kan altså også komme ud for at der bare ikke er mere sovs og så fryser lortet sq!
Som den lykkelige nybagte ejer af et X800ProVIVO @ XTPE måtte jeg sande at med alle mine dejlige harddiske kørende frøs windows under opstart - INTET at gøre. Meeen kobler jeg lige en disk eller to fra går det hele flydende... øv!
Så nu må man sige at min Antec 380 Watter har udtjent sin værnepligt.
Det var selvfølgelig ikke lige en PSU jeg havde regnet med at skulle bruge penge på (specielt ikke eftersom jeg godt og grundigt har tømt sparegrisen til det nye g-kort), så jeg tror det må blive en Chill Innovation 510W. Den er der vist mange der er glade for og så koster den "kun" 530 kr.
#3 det kommer an på om PSU´en også skal trække f.eks en Vapochill eller anden ekstrem køling. Hvis du kører med luft, så skulle 25A være alt rigeligt og lidt til.
Skal jeg købe denne Chill eller hvad med den nye NorthQ 400W som lige er testet her på siden (som jo er fremtidssikret med alle de nye stik etc.). Hvad med den brummen folk snakker om? Den skal jo også være stille. Eller hvad med samme NorthQ i 500W udgave?
den Tagan.....får den vidst mandag....har egentligt ikke brug for den, men altså, den aspire passer fint i mit nuværende kabinet, men er nok for overdrevet i det næste....og så har den tagan jo alle de nyeste stik...
jotak, var sq i tvivl om skidtet virkede, for den er absolut lydløs atm.....belaster den dog ikke væsentligt, men alligevel..eneste minus..hvorfor er der ikke 2 pci-express kabler????