Overclocker
Tilføjet:
10-02-2005 00:22:56
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej,
Jeg har store problemer med min Maxtor OneTouch USB-harddisk (80gb). Hver gang jeg prøver at køre den på en computer med windows xp, fryser computeren og kører ikke normalt før den genstartes.
Jeg har prøvet dette ved to splinternye computere med windows xp pro dansk version, hvor de nyeste opdateringer fra microsoft er installerede. Det giver stadig samme problemer - forskellen på den første nye computer var, at den sagde at enheden kørte for langsomt. Det gøre den nye computer ikke, men den fryser på samme måde som den anden.
Jeg har så en gammel computer stående med windows 98SE, og der kører harddisken helt fint.
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? Mange vigtige filer findes på dette drev, og mit skolearbejde er også på drevet - og det betyder at jeg ikke kan gøre noget som helst, før jeg har fået drevet til at fungere korrekt.
Hvorfor er det at det er så svært at få det til at køre på windows xp? Jeg har prøvet at installere de drivere der har fulgt med i pakken.
For mig virker det som om, at den vil virke med USB 1.1, og ikke USB 2.0. Det underlige er dog, at jeg har haft den med til en ven hvor han har overført nogle ting til mig - og han har Windows XP pro DK og USB 2.0. Det kørte upåklageligt. Men siden har den nægtet at køre på USB 2.0 og WinXP.
På forhånd tak.