x850XT - OND til nature (bench)

Hyggehjørnet d.  11. februar. 2005, skrevet af 1_2_know
Vist: 518 gange.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 02:23:27
Svar/Indlæg:
3169/185
Mit x850XT - får "kun" 31k - altså 3k under Lars's ! - Men i nature får jeg over ham... :D

Ligger lige under SIOUX's 36k !
http://service.futuremark.com/...

Jeg får 3 fps mindre i nature ;)

Mvh. 12k

PS: mere til hva forskellen på x800XT og x850XT er - i praksis mht. benching ;P

MunkeHat

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 12:10:25
Svar/Indlæg:
41/22
k seje k..

Kan vi se link/screendump til dit bench?

Vil du have en blæremedalje? Synes du fortjener den, da du aldrig laver andet end at blære dig med unøvendige informationer om dit harware.. SE MIG, JEG ER 12K JEG FIK BLÆREMEDALJEN FØRST 3 DAG FØR ALLE ANDRE I DK..

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 12:12:22
Svar/Indlæg:
2694/107
Og så spørger jeg bare... Hvorfor fanden har du købt et grafikkort som du ikke engang ved noget om. endnu engang må jeg slutte mig til MunkeHat og sige at du bare laver impulskøb og ikke engang selv fatter hvad du køber...

/Ash

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 12:30:49
Svar/Indlæg:
1328/55
Jeg må erkende mig enig med #1... Jeg er også ved at være godt træt af din tiltrang til at fortælle andre hvor herrevildt dit system er... Jeg synes næsten at hver eneste af dine indlæg og svar indeholder kommentarer som "Du har givet 10x mere end mig - og alligevel ligger jeg 1k under dig" (overdrevet).. Og så? Det ved jeg med sikkerhed at der er mange der ikke gider se på...

Hvornår overholder du det du skrev i din tidligere signatur (det med at du ikke var aktiv herinde)?

Det er ikke for at lyde ond, men hvis det eneste du har tænkt dig at bidrage med er rent blær - så er jeg personligt helst fri!

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 12:57:38
Svar/Indlæg:
3169/185
ok..

Kostede det samme som x800XTPE i PCI-E serien... Så var et klart valg for mig... - Og så kom x800XTPE til PCI-E først langt senere, så jeg ikke ville kunne møde op med en computer til lan..

Til alle tre... Dette er ikke ment som blær men som info om hva x850XT er vildt til...

Foruden det ville dette da være et fuldkommen blæst sted at blære sig over sin hardware da der er en masse der har klart overlegent hardware...

Er det nu også slemt at jeg prøver at finde ud af om det er kortet eller andre ting der spiller ind i den bench? - Kan godt se det er liiiidt svinsk af mig der?

Mvh. 12k

PS: Hvad er der sket med siden? - Engang var der folk herinde som kunne holde en calm tone, nu... Vil jeg ikke just mene det er sådan

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 12:59:47
Svar/Indlæg:
3169/185
tilføjelse...

Misundelse er en dårlig ting

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 13:39:02
Svar/Indlæg:
1328/55

Dit pral har åbenbart ingen ende?

Tror du virkelig selv det er ren misundelse..? du er helt galt på den

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 13:43:41
Svar/Indlæg:
2694/107
Det kan godt være at misundelse er en dårlig ting. men det er at blære sig også. har du f.eks hørt Lars blære sig?? nej vel?
Jeg er ikke misundelig på dit system da egentlig ALT du har købt er bare fordi det ser vildt ud på papiret. har du virkelig brug får så stor en maskine? nej vel?
Min maskine er kanont god til det jeg skal bruge den til. nemlig at spille lidt småspil i ny og næ. jeg giver ikke 10000+ for et system så jeg kan blære mig med en 3dmark2001 score på over 30k. så tag lige og kig dig selv i spejlet (eller webcammet for den sags skyld) og spørg dig selv. " Har jeg virkelig brug for denne maskine. Og får jeg det bedre at komme ind på et fora hvor jeg er blevet banned og derefter har sagt at jeg er inaktiv da jeg ikke kan lide tonen?" kan du svare ja til følgende? så vil jeg hjælpe dig lidt på vej -> www.hol.dk ( ja, du skal dobbeltklikke på linket)

/Ash

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 14:07:50
Svar/Indlæg:
3169/185
Fint fint, en masse skidt, og så et spørgsmål, skidtet overser jeg og svare på det eneste fornuftige i din post

Har jeg brug for et så stort system..

Svaret: ja

- Stod uden computer da mit gamle gfx brændte af (en af årsagerne til ny computer)
- Hvorfor skulle den så være bedre end et f.eks 9800pro med 128mb - Har en 19" samsung skærm... Og fortrækker at spille first-person spil i 1600x1200 (dog med undtagelse af gode gamle CS)..
Og så med hele svineriet på, er luksus, ja - Men et must her...
1600x1200 6x FSAA 16x AT - spiller jeg f.eks HL2 med... Og alt på high.... Det sluger en smule af computeren... :|
Og kører ellers max i alle spil, for at få en bedre oplevelse af grafikken...

Har ikke systemet for systemets skyld... Men for CRT skærmen... 85-100 fps er et must med CRT skærm, imodsætning til TFT / LCD hvor 60 fps er nok :|

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 14:38:48
Svar/Indlæg:
894/36
Omg, jeg må sige at du har en holdning som Pia Kjærsgård kunne falde for!! ;)

Alle#

Lad barnet. Han er bare en gamer imens vi er OC'erer.

Som l Ash sagde www.hol.dk
Du skal dobbelt klikke. gå ind på en og opret en bruger så kan du jadre med de andre Nørder der inde.

Mvh.

badger

Ps. hvis nogen vil sige noget så skal de først komme Face to Face.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 14:48:07
Svar/Indlæg:
3169/185
ligefør hol.dk er blevet mere seriøst end her..

Der støder man ikke på 14-årige børn der skriver:
"Lad barnet. Han er bare en gamer imens vi er OC'erer. "

Mens han ikke engang kan finde ud af at udfylde sin profil, ikke har OC'ed en skid iflg. profilen, samt reklamere for gaming i sin profil "vil du lave clan med mig"...

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 15:07:12
Svar/Indlæg:
894/36
10#

Har jeg ikke fjernet det skidt endnu?
Nej jeg er ikke 14, er blevet 15 i Januar.

Tallene, de skal nok komme ind.

Hvis du whiner over sådan noget her så gå ind på hol, vi gider ikke have dig her når du er sådan!

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 15:19:52
Svar/Indlæg:
3169/185

Brug en ordbog, slå "whine" op... Kan være du trækker din kommentar så... Da det vil gå op for dig at jeg sådanset ikke whiner.

Ja, 15 er jo meget ældre... Gør du kan tillade dig at skrive "lad nu barnet" endnu mere...?

Men lader til du har et godt kendskab til hol.dk - beklager, jeg deler ikke samme lyst som dig, jeg bruger sider af en helt anden kaliber, nogle med lidt mere seriøse fora - ala. burn-it.dk og ocinfo.dk

Overvejer at melde mig på xs og vr-zone - men er vidst for tidskrævende..

-
Min pointe til dig er...
Er det ikke liiiidt ude i hampen at kalde mig for en IKKE-Overclocker når næsten alt i mit system er overclocked? - Og hvis du havde lidt større kendskab til overclocking generelt, ville du opdage at det største clock ikke altid er at fortrække - men mange også tænker på overclock kontra pris..

Mit clock er helt optimalt, vil jeg mene... Kunne selvfølgelig godt tænke mig yderligere overclock, men hardwaren har sine grænser...

Mvh. 12k

M4nden

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 16:08:44
Svar/Indlæg:
2/0
#12 - Jeg citerer lige : "Men lader til du har et godt kendskab til hol.dk - beklager, jeg deler ikke samme lyst som dig, jeg bruger sider af en helt anden kaliber, nogle med lidt mere seriøse fora - ala. burn-it.dk og ocinfo.dk"

Hvad laver du så her, hvis ikke det er for andet end at svine vores seriøsitet eller indtage toplisterne ( wuw wuw ) med din ustabile maskine, som du desuden konstant og hele tiden wajner over ikke kan NOK?

"Mit clock er helt optimalt, vil jeg mene... Kunne selvfølgelig godt tænke mig yderligere overclock, men hardwaren har sine grænser..."

Igen - hvad skal du så med alle de tråde hvor du wajner over hvad den ikke vil?

Dit clock er absolut ikke optimalt, for det er ikke 100% stabilt.... :00

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 16:19:15
Svar/Indlæg:
3169/185
Mit clock er klippestabilt...
DFI nF4 std. bios er ikke så god though... så vil update den igen..

m4nden, vil du mene det er seriøst når man kommer med et oplæg der skal donere viden til folk om hvilke fordele der er ved noget, og eventuelt starte et fora om hvorfor...
At man så bliver sprayet ned med diverse lamme kommentare

Samme som da jeg fortalte i tråden om DFI kort at chipsettet var dårligt pladseret, så bliver jeg flamet af en halv snes DFI-fans som venter på deres kort og derfor klaaart ved mere end en der sidder og fumler med skidtet...
Samt 15 beskyldninger om at lyve om at have hardware man ikke har... Beklager, jeg har svært ved at finde det seriøse tilbage... Men guide mig... Kan være jeg stadig kan nå at ser lyset herinde..

M4nden

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 16:54:55
Svar/Indlæg:
2/0
hvis du mener det at donere viden til folk, er at sidde og skrive stolpe op og stolpe ned om hvordan ens benches ser ud og hvorfor man ikke får mere end xx 3dmarks når xxxx får "så og så meget" - ja så er vores opfattelser af den sag ganske forskellige, kan jeg hermed bekræfte.

din signatur beskriver meget godt hvad du er her for, og hvad du vil med det. benchluder og stemmetigger.

jeg ønsker ikke absolut at guide dig - jeg vil have at du skal blive væk - for din måde at deltage i et forum er så diamentralt modsat af hvad oc.dk står for. Folk er her på siden for at hjælpe hinanden, og svare på til tider MEGET sære spørgsmål om dette og hint.

dette site er, som mange nok vil give mig ret i, en ret sammentømret gruppe af entusiaster, som deler den samme interesse for PC'er og tuning af dem. træder man udenfor og viser sig fra sin VÆRSTE og mest ulækre blærerøvsside, ( det er sådan du bliver opfattet ) så får man hug i snuden.
du "hører ikke til" her, idet du mangler basal viden om hvordan man skal opføre sig netop i DETTE forum.

derfor blev din bruger slettet - og derfor flamer folk dig.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 17:06:02
Svar/Indlæg:
3169/185
For 517. gang - vil ikke kommentere hvorfor - da jeg har fået forbud mod det - spørg ledelsen hvis du er interesseret i hvorfor..

Har du ikke fattet at jeg netop donere viden, kegle..
Jeg har allerede hjulpet 10-15 brugere med diverse ting, og har med min gamle profil hjulpet flere 100 vis...
Så det er da den værste gang fis længe..
At du og mange andre ikke kan tåle at jeg også bencher, det er jeg rimlig kold i røven overfor... - For mig handler PC-entusiasme om ting som bl.a: Look / Støjniveau / Hastighed / Ydelse / Tweaking

Og at i opfatter det som blærerøvsaktigt vil jeg skide et stykke, så synes det.. Men prøv ikke at belær mig om hvad overclocking handler om!

Beklager sproget...

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 17:45:38
Svar/Indlæg:
894/36
baaah, gå hjem kong gulerod

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 18:01:13
Svar/Indlæg:
2126/135
Gooooood hvor er i alle sammen lame! :00 Det minder mig om dengang jeg gik i skole.... :x Folk kunne bare ikke respektere at andre opførte sig anderledes end de selv ville gøre. Det er total jantelov. Og jo, jeg syntes det er ok at "disse" folk når de kommer med usandsynlige bemærkninger og påstande. Men at køre det så langt ud. COME ON! Slap af og lad manden være i fred... Der er ytringsfrihed her, men også frihed til IKKE at kommentere på andres påstande! Og jeg gider slet ikke sætte mig ind i hvem der har ret og hvem der ikke har... Spis noget sukker og gå en laaaang tur, hvis i skal komme af med jeres undertrykte agressioner. Lad ham blære sig hvis det er det i kalder det... Når i blir ældre vil i lære at man ikke længere kan blære sig. For du ved godt at der altid er andre der kan lammetæve dig i ALT! Det eneste du kan være god til er at være den du er. Og det er netop det som 12k gør... at det så er fucking uinterresandt at høre for jer, er jo ikke hans skyld... Så inden i spilder jeres galde over andre, så tag en pille og tænk på hvordan i selv kan være. For jeg garanter at der er hundrede af mennesker der har syntes at i alle (og mig) var en irreterende lamer, på et eller andet tidspunkt. Og hvis ikke, så er I enten komplet naive, eller har suttet røv på alle i har mødt!

Jeg har talt!

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 18:09:31
Svar/Indlæg:
894/36
18#

Whine lyder bedre end lamere. :e ;) :00

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 22:06:57
Svar/Indlæg:
1262/95
#16 Hvis du lytter til de rette folk, og jeg mener lytter, dvs. tager til eftertragtning hvad der bliver sagt, så er jeg sikker på der er en hel del herinde, der kan lære dig rigtig meget om overclocking og tweaking.

Jeg har haft mit virke på denne side i snart 5 år, nogle af de "gamle" er her stadig, mange nye er kommet til. Desværre, synes jeg ikke tålmodigheden med overclocking og tweaking er den samme som da jeg først stak hovedet ind i dette forum.

De første par måneder lærte jeg rigtig meget på denne side, udelukkende ved at læse forskellige tråde, posts og guides, mange af dem som lærte mig et par tricks eller fire findes stadig på siden og de lærer stadig godt fra sig.

Jeg vil godt indrømme at min interesse for overclocking ikke er så stor, idag, som den har været, men jeg ved stadig hvor jeg skal søge hen hvis jeg har brug for et godt råd eller hjælp til et eller andet problem.

For at gøre en lang historie kort, så vil jeg råde dig til at være tålmodige, holde snuden lidt for dig selv og slå lytte-lapperne ud, der er mange på denne side der har noget positivt at bidrage med.

#18 No bad intensions..men du bør overveje at dele så lang tekst op i små bider, det bliver lidt forvirrende at læse i længden. ;)

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 22:57:12
Svar/Indlæg:
894/36
20#

Det var lige det vi manglede...! :e :00 ;)

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2005 00:25:18
Svar/Indlæg:
2126/135

håber ikke du læser bøger, for så er du da godt forvirret! ;)

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
12-02-2005 09:13:01
Svar/Indlæg:
894/36
22#

i nogle bøger er afsnit, men over nettet må der gerne være mange

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2005 11:01:04
Svar/Indlæg:
1262/95
#22 Hvis jeg skal være ærlig er det ikke mange bøger jeg har læst i mit liv. Dem jeg dog har læst er bla. dem fra min MCSA certificering og det er ikke småting og så er de på engelsk ;)

Det skaber, efter min mening, et bedre overblik hvis man deler teksten op i små afsnit, det er selvfølgelig klart at det ikke kan lade sig gøre i lige så stor grad i bøger som f.eks. i forum.

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2005 11:59:15
Svar/Indlæg:
2126/135
jaja... så sir vi det... men jeg skriver som jeg vil! ;) :p

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2005 23:06:14
Svar/Indlæg:
1262/95
#25 Du har selvfølgelig lov til at skrive som du vil. Hav dog i tankerne at deler du ikke en længere tekst op, så er det ikke sikkert at man gider læse din tekst og får dermed ikke dit synspunkt eller din mening med. Du har vel også en reel interesse i at få dine meninger og synspunkter ud ?

bechmann

Superbruger
Tilføjet:
13-02-2005 19:44:07
Svar/Indlæg:
631/84
har sku næsten undt af 12k men man skal sku op føre ordenligt her inde på siden..... ;) ;)

KoGeR|Max

Superbruger
Tilføjet:
14-02-2005 14:07:17
Svar/Indlæg:
218/22
please.. har i ikke bedre ting og lave? lad dog manden hygge for sig selv :00
hvis i syns tråden er dårlig find en anden, der er ingen der tvinger jer til og læse den.