#16 Hvis du lytter til de rette folk, og jeg mener lytter, dvs. tager til eftertragtning hvad der bliver sagt, så er jeg sikker på der er en hel del herinde, der kan lære dig rigtig meget om overclocking og tweaking.
Jeg har haft mit virke på denne side i snart 5 år, nogle af de "gamle" er her stadig, mange nye er kommet til. Desværre, synes jeg ikke tålmodigheden med overclocking og tweaking er den samme som da jeg først stak hovedet ind i dette forum.
De første par måneder lærte jeg rigtig meget på denne side, udelukkende ved at læse forskellige tråde, posts og guides, mange af dem som lærte mig et par tricks eller fire findes stadig på siden og de lærer stadig godt fra sig.
Jeg vil godt indrømme at min interesse for overclocking ikke er så stor, idag, som den har været, men jeg ved stadig hvor jeg skal søge hen hvis jeg har brug for et godt råd eller hjælp til et eller andet problem.
For at gøre en lang historie kort, så vil jeg råde dig til at være tålmodige, holde snuden lidt for dig selv og slå lytte-lapperne ud, der er mange på denne side der har noget positivt at bidrage med.
#18 No bad intensions..men du bør overveje at dele så lang tekst op i små bider, det bliver lidt forvirrende at læse i længden. ;)