Program til at udelukke sang

Hyggehjørnet d.  11. februar. 2005, skrevet af Beaviz
Vist: 462 gange.

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 19:43:26
Svar/Indlæg:
3214/18
Er der nogen der kender til at godt program, så man kan udelukke sangen fra et musiknummer og gemme den bagefter?

SaXoN^

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2005 20:01:13
Svar/Indlæg:
125/50
Det du mener er at du vil skabe instrumental'er dvs. musik uden vokal af nogen slags... Det er ganske enkelt umuligt... Du kan på nogle sange fjerne store dele af vokalen i et beat men hvis du ved hvad eq det er så ved du at det vil fu'k'e lyden up! altså dvs. at kick'et kan være ekstremt destortet osv... Jeg siger sikkert en masse som du ikke fatter :l ... Men.. Det kan du ikke :) Men du kan finde instrumental'er og acapella'er ( Som instrumental'er bare udelukkene vokal ) rundt om kring...

PeeeaaaZe SaX^

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2005 21:01:42
Svar/Indlæg:
3214/18
Jeg ved godt det er svært at udelukke 100% da det jeg sidder med jo kun er et enkelt lydspor. Jeg forstår nu også godt det du skriver! ;)

Det gør heller ikke noget at musikken ikke er helt væk, da der alligevel vil være andet musik i baggrunden...

Det jeg skal bruge er faktisk stemmen uden musik og ikke musikken alene...

SaXoN^

Superbruger
Tilføjet:
12-02-2005 00:59:18
Svar/Indlæg:
125/50
" Det jeg skal bruge er faktisk stemmen uden musik og ikke musikken alene..."
Sys du strammer den :D
Det gør det bare meget sværrer.. Jeg har stortset ikke ekspermenteret med at udvinde acap/instru ved hjælp af EQ fordi det simpelthen er så svært og man ændre op med noget skræt som er ukendeligt :D... Du kan PM mig med din MSN og så hjælper jeg dig så godt jeg kan :)