Hjælp!!

Diverse d.  13. februar. 2005, skrevet af Mester Konrad
Vist: 310 gange.

Mester

Overclocker
Tilføjet:
13-02-2005 11:28:54
Svar/Indlæg:
87/34
Hejsan,

Ved ikke hvad der sker for det her, men jeg sad igår ved min computer og lige pludseligt faldt den frie disk plads på mit XP drev fra 4Gb ledig plads til 0bytes! Hva' skal det forestille?!?! Tændte den idag og nåede da og se 4Gb fri plads, men den faldt MEGET hurtigt til 50Mb og så self. ned på 0bytes.
Jeg vil hoppe i Safe Mode og køre en virusscan, men er der nogen af jer derude der ved hvad det er?? Er det en virus eller hvad sker der?

Håber I kan hjælpe!

foo

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2005 12:01:47
Svar/Indlæg:
1685/240
hmmm måske er der noget galt i din sidefil, lader til et program bliver sat til et eller andet, og så fykder det din sidefil op med alt muligt lort... Prøv stille og roligt og fjern opstart af forskellige programmer og se om du kan finde et program som fremtvinger dit problem... Så kan du jo reinst det prog og se om det hjælper... :)

Lyder dog ret skummelt...

Mester

Overclocker
Tilføjet:
13-02-2005 12:24:47
Svar/Indlæg:
87/34
Ja det er sgu noget skummelt noget :x
Kører lige i øjeblikket en virusscan og har lige fundet ud af at der i mappen Windows/System32 er en mappe kaldet "msview" og i denne er der 17.221 filer der samlet fylder 3.60Gb!! x( De hedder alle sammen noget med crack.exe, altså "program navn......crack.exe"...vil prøve og slette den mappe der og se hvad der sker. Dog kan man ikke være sikker på om de kommer frem igen eller ej... :l

Mester

Overclocker
Tilføjet:
13-02-2005 13:48:45
Svar/Indlæg:
87/34
Så fik jeg fjernet filerne og det hele virker, som det skal! Ingen problemer længere! :D Pyh...