og et club3d GF6600GT PCI-E og det har bare kørt som smurt, men idag, da jeg sad og gamede NFSU2 så frøs computern med sort skærm. og lyden gik i hak. efterfølgende da jeg fik den genstartet så var der nogle mærkelige streger i m$ XP´s skrivebord og farverne ser mærkelige ud. men det er først når man kommer ind i XP man kan se det.. der er ikke noget i vejen når man tænder computern.
men mit store spørgsmål er så? - tror i at kortet er brændt af?
#1 det var det første jeg prøvede, men det hjalp intet
#2 det har jeg også prøvet. og det var også uden succes
#3 det har jeg lige prøvet men. ga´ desvære hellerikke pote
#4 varmen fra cpuen bliver ledt ud i venstre side i kabinettet, og den suger luft udefra i højre side. samt der er 2 blæsere til harddiskene og 2 i PSU´en. så temp inde i kabinetet er slet ikke så høj som jeg frygtede, selvom jeg har 3 harddiske i. og de er ikke varmere end de var da jeg havde Ic7-Max3 i TT kabinet. Psu er en 350W, så det burde at kunne køre. kender en med en X800 i samme maskine, og det køre bare fint
#5 blæsern køre fint. kortet er ca. 3mdr gammelt, og blæsern på GPU´en er den der larmer mest. så det er tydelig at høre
men jeg er lige kommet hjem fra en kammi, som heldigvis havde en bundkort med Pci-e som jeg kunne teste det i.. og der viste den samme fejl..
det er nogle lodrette streger i lyserød og en masse så pletter på skærmen der skifter farve hvis man bevæger musen. man kan sagtens bruge computern, det er bare ret trals at se på i længden. så heldigvis har min shuttel indbygget en GFX kort på bundbrættet.
men nu regner jeg med at sende det ind igen til www.proshop-direkte.dk så håber jeg bare ikke at der er lang leveringstid på et nyt da jeg skal til netfest i weekenden..
#7 det regner jeg også med, for lige meget hvad jeg prøvede så var det de samme streger mm. der var på skærmen, men er spændt på hvad de finder ud af, og ikke mindst hvor lang tid det tar..