Jeg har ikke lige kunnet finde en test hvor ALLE de bedste kølere er sat op imod hinanden.
Jeg har et MSI 875P NEO, altså socket 478. Larm er totalt underordnet. For min skyld må blæseren gerne rende 7000rpm. Vægt og størrelse gør også fuldstændig lige meget. Bare den passer på.
Er der nogen som vil give mig et bud på hvilken køler på markedet som køler bedst, i kombination med en eller anden syg 12V blæser?
XP-120, Hyper 6 eller Zalman 7700CU er alle fremragende kølere. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg faktisk ikke at der er den store forskel på dem neck to neck... så det må være en smagsag hvilken man helst vil ha.
har selv en Zalman 7700-Cu. lækker køler, og dejlig stor. Har dog siden hørt at denne køler skulle være rigtig god. Endda rykke XP-120 rundt. men hvem ved....
også med nogen heftige blæsere på og eventuelt fanducts med 12cm blæser i den anden ende til at skubbe kold luft ind :e det skulle da ku gi rimelig køling...
man kunne vel os bare putte adaptore direkte på hps1'eren og smide to gange 120mm blæsere på men man skal sku ha god plads for at få plads til det hele :e