Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2005 07:36:43
Svar/Indlæg:
1503/128
Hola people!
Nu har jeg læst et utal af tests, og er da blevet en anelse klogere. Dog vil jeg lige vende den med gutterne herinde.
Jeg har pt. et R9800Pro 128MB, som jeg generelt er rigtig godt tilfreds med. Jeg har altså ikke de store krav til grafikkort, da jeg ikke spiller 3DMark længere ;)
Jeg spiller stort set kun ét spil - World of Warcraft. På mit R9800Pro kan jeg køre det i 1280 x 1024 med 4xAA, 0xAF, og ellers med alt på high, pånær "Draw Distance" som er på "Medium". Grafikken er jo rigtig flot, og jeg ligger generelt med en framerate på omkring 60-70 stykker (denne rate er FIN for mig, så spar mig for latterlige udsagn).
Nu er W.o.W. jo et DX9 spil, så spørgsmålet er, om jeg vil få noget ud af at skifte? Jeg ved godt at mit nuværende kort måske er bedre at spille 3DMark2K1 med, men det gør jeg jo som sagt ikke meget i ;)
Jeg spiller aldrig i højere opløsning end 1280 x 1024, så et endnu større grafikkort vil ikke rigtigt komme til sin ret, og jeg er som sagt godt tilfreds med en framerate der ligger fra 60 til omkring 100. Alt andet er overflødigt i mine øjne.
Nogle erfaringer eller tips/tricks? Jeg køber IKKE et 6800GT - gider ikke at ofre pengene på det. Evt. nogen der vil købe mit 9800Pro - måske tage det med i en byttehandel for et 6600GT AGP?