æ ø å fucker explorer up

Diverse d.  15. februar. 2005, skrevet af System
Vist: 152 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
15-02-2005 09:37:07
Svar/Indlæg:
0/11005
Min svigerfar vil så gerne ind på www.cxklub.dk
Han kører med xp uden servicepack 2 og explorer 6

Problemet er bare at han engang for længe siden var inde på siden, hvor menuen i venstre side linkede til html-sider med ø å æ i filnavnet. F.eks. "køb 0g salg"
Dette er selvfølgelig lavet om fra hjemmesiden af. Ellers virker de jo ikke da ø ø å ikke må optræde i html filers navne.

Men uanset hvad jeg har prøvet bliver explorer ved med et hente den gamle fil frem et eller andet sted fra harddisken hvor linksene henviser til filnavne med æ ø å.

Har prøvet følgende.
Her slettet mappen temp internet files via knappen i vinduet "Internet-indstillinger".
Har slette cookies på samme måde.
Har opdateret Norton for virus og ad-adaware for spyware.
Har opdateret hans explorer version.
Har været inde i internet-indstillinger og bedt den om at opdatere siden HVER gang han kommer ind. Altså ikke henter filer fra temp-mappen.

Stadig det samme. Han kan en enkelt gang se køb og salgsiden, hvor den henter den nye version hvor filnavnet hedder "koeb og salg" men alligevel går den hurtigt ind og henter den gamle version hvor filnavnet er med ø og så kan han igen ikke komme ind på siden.

Det eneste jeg kan komme på jeg ikke har prøvet er manuelt at gå ind i stifinderen og slette filer i temporay internet files, men skulle det virkelig være nødvendigt.
Genindstallering af windows er jeg heller ikke meget for da det tager så laaaang tid og man aldrig helt ved hvad den overskriver.
Nogen som har et godt forslag til at gøre svigerfar glad 🙂