Jeg har lavet et reservoir af acryl med en L20 ll pumpe nede i, altså som dykpumpe, og ville meget gerne lave det helt vandtæt. Altså må jeg lave et låg til den, og slangerne, både ind og ud, skal føres ud i toppen. Men hvordan kan jeg lave det?
bor hurtigt, og lad vær med at presse.. og brug et meget skarpt bor..
brug evt noget plade, eller andet plant, som du fører ned over slangen på indersiden af dit reservoir, som så sikrer dig at silikonen er plan med resten af acryl'et..
og hvis det skal sidde i låget, "behøver" du ikke at tætne med f.eks. pakninger, med mindre indholdet kommer helt op til toppen.. ellers vil det være tilstrækkeligt at tætne på indersiden....
jeg kan ikke se, at det burde ikke være et problem at bruge push-ins.. husk evt. at komme en par omgange teflon tape på inden du skruer dem ind i gennemføringen..
jeg ville nok "nøjes" med at sætte dem på ydersiden og så bruge et par standard studse på indersiden.. evt. gå op i en 12mm. diameter på den indvendige studs - når du så monterer din 10mm. ID slange kan du undlade befæstninger (spændebånd etc.), da studsen vil være nok til at holde på slangen..