#10+11: Hvad er det du tænker på, når du skriver at I 3.0 og 4.0 "klart har den hurtigste opdateringstid"?
Btw: Velkomme til :) Husk i øvrigt aldrig at trykke F5, før du har været en tur omkring forsiden, når du har bidraget til en tråd.
#0: Jeg har gode erfaringer med Diamondbacken i combo med RaZiel's 500Hz tweak/hack. Jeg har før haft MX500 og MX510 og foretrækker Diamondbacken. Musene er kørt på en Steelpad 4S.
Jeg har kun to indvendinger over for Diamondbacken. Den første er, at den venstre museknap ret hurtigt begyndte at pibe i stedet for at klikke. Fra Razer support har jeg fået den besked at den pibende lyd skulle forsvinde igen, efterhånden som den bliver slidt mere til. De nyere mus skulle ikke have dette problem.
Den anden indvending er, at Razer ikke endnu har fået opdateret deres driver, men det skulle være lige op over.
Men, som andre også nævner, så er valg af mus meget betinget af de behov og præferencer man har. Hvis du har mulighed for det, skulle du derfor prøve flere forskellige, inden du bestemmer dig.
#12: Ser også frem til at prøve den MX518, når den kommer.