Umiddelbart med min viden omkring digital kamera, så er dette ikke noget helt skidt valgt. Dog ville jeg måske prøve og finde et der kan tage billeder i højere opløsning, men det tror jeg så ikke du kan få til under 2000,- hvis det vel og mærke skal være med god optisk zoom.
Dog vil jeg evt. anbefale dig at smutte hen et sted hvor de har kameraet og tage nogle prøve billeder, så du selv kan se det.
Men at det bruger 4 stk. AA batterier, det bekymre mig lidt, det bliver forholdsvist et tungt kamera. Dog er fordelen at du nemt kan finde nogle batterier, selv hvis du løber tør under en ferie.
Mit eget kamera bruger selv 2 stk. AA batterier, det er rart men i forhold til så mange andre kameraer, så er det tungt syntes jeg. Og så det her med 4... det tror jeg bliver rimlig tungt.
Men hvis du køber det her, eller et andet der bruger AA batterier, så vil jeg anbefale dig at købe nogle gode genopladlige batterier. Nogle AA batterier på min. 2100mha. Hvis du blot benytter købe batterier (hvad jeg ikke kan forestille mig du gør), så vil du nå og tage max. 10 billeder og så er det dødt. :)
Men held og lykke med det.