Bestille Fra Aqua Computer

Diverse d.  17. februar. 2005, skrevet af DxB^
Vist: 664 gange.

DxB^

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2005 19:44:56
Svar/Indlæg:
183/26
Sad lige og skulle til at bestille lidt mere fra AC (tyskland) men de har fjernet DK fra deres land oversigt. Bummer. hvordan pokker bestiller jeg så??? Har for en uges tid siden prøvet at maile dem, men har opgivet at få et svar tilbage...

Men er der nogen der fornylig har bestilt fra dem der ville være så venlig at forklare hvad de gjorde.. :)

Bukker og takker!

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2005 19:51:42
Svar/Indlæg:
1536/33

Kays

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2005 20:01:08
Svar/Indlæg:
406/600
Studiedata har en distrubutionsaftale med aqua computers og derfor kan der ikke bestilles direkte fra aqua i tyskland. Har selv tidligere købt direkte fra dem i tyskland... men den mulighed for en besparelse er der desværre lukket for :r

DxB^

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2005 20:26:47
Svar/Indlæg:
183/26
argh jammen. det er sku da for lamt. Skrev til SD om de ikke kunne få nogle specielle studser hjem fra ac. "der er der ingen planer om pt" (ikke noget dårligt om SD) Men det er sku da for latterligt at AC gør det der! Nu er jeg tvunget til selv at fremstille det jeg skal bruge...

MonK

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2005 20:39:27
Svar/Indlæg:
285/20
#3 Her til jul forelskede jeg mig i en pumpe fra AC desvære udsolgt på studiedata. Findt tænkte jeg så venter jeg da bare til de får den på lager igen. Her den 3 februar gider jeg ikke rigtigt vente længere der er gået en måned. Sender en mail til SD om de ikke kunne bestille den hjem og nogen andre ting fra AC tror det løb op i 2500,- i stumper.

2 dage efter fik jeg en mail at det var der ikke mulighed for og de havde ikke planer om at bestille dernede fra lige foreløbigt. Det er mega irri har nu venetet i halvanden måned x(

Så jeg er også lige med på en lytter kvor man ellers kan bestille.

DxB^

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2005 20:44:10
Svar/Indlæg:
183/26
Ye. nemlig! Venter også på de får evo360 radiator samt montage gitter (jaja kan ikke huske hvad den rigtig hedder) på lager...
Men har som for så lidt som 5min siden kigget andet steds for at finde lign, så der ser ud til at SD går glip af en ordre på ca 1k fra mig..

Hvis de vil være den eneste forhandler af AC herhjemme, så må de godt nok op på dupperne!