Pinnacle studio 9

Diverse d.  17. februar. 2005, skrevet af Qlkusken
Vist: 431 gange.

Qlkusken

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2005 20:32:38
Svar/Indlæg:
126/59
Nogen der kender til dette redigerings værktøj og som kan give mig noget respons.

Jeg har en ikke helt langsom computer: AMD FX 55+a8n sli deluxe og 6800 gt og 2 gb corsair pc 3200 dual. Men er der nogen som også har programmet og stadig syntes at det kører langsomt allerede når man runder de 12 minutter. Med en MPEG video fil...

Jeg kan ikke forstå det, og har opgraderet til de nyeste opdateringer! :o

Ford

Overclocker
Tilføjet:
18-02-2005 08:15:49
Svar/Indlæg:
75/18
Ved ikkke om jeg har forstået dig korrekt, men du, at det tager lang tid, at konvertere til mpeg1/mpeg2?

Tror jeg fik programmet bundled m. mit panasonic video kamera, men kun i en lite edition. Jeg har så skiftet til adobe premiere og jeg skulle hilse at sige, at det stadigvæk tager en krig, at arbejde m. digitale video filer. Jeg har selv tænkt, at det handlede om, at jeg har AMD istedet for pentium, men rent faktisk aner jeg det ikke. Synes ikke jeg har lagt mærke til nogen ændring efter 12 minutter, men er ikke helt sikker på hvad du mener.

Qlkusken

Superbruger
Tilføjet:
19-02-2005 11:28:00
Svar/Indlæg:
126/59
Nej, det jeg mener er at det tager lang tid for min at redigere i mpeg filer, og avi filer. Når jeg lægger det ind i programmet.
Og det kan jeg ikke forstå, noget andet er at det tager ca. 10-15 minutter for mig at konvertere film i dvd kvalitet... :i