Hvordan lyder dette:

Diverse d.  18. februar. 2005, skrevet af Anti-Pjerrot
Vist: 137 gange.

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2005 06:03:07
Svar/Indlæg:
2126/135
Jeg har besluttet mig for følgende:

Mobo: ASUS A8V Deluxe
Cpu: Athlon 64 3200+ (måske blir det en 3000+)
Hdd: Western Digital Raptor WD360GD
Kabi: Cooler Master Centurion 5 CAC-T05
PSU: Tagan TG380-U01 Black Edition
Ram: Kingston HyperX x 1024 MB

Samt mit elskede Radeon 9700pro

(Maskinen er stortset kun til spil, men jeg har bare ikke pengene til et nyt gfx, og får det heller ikke før om lang tid, så derfor et billigt 939mobo med agp. Når jeg så vil fyre den helt af, er det bare mobo og gfx der skal skiftes til pci-e,sli osv...)

Det sker således at jeg først køber mob+cpu, og smider det i min gamle computer med de ram og psu og hdd osv. Senere køber jeg kabi og psu, så hdd og til sidst ramne... så skulle jeg da være godt kørende ikk?

(Grunden til at jeg køber kabi og psu først, er at min psu er totalt skod, og har givet mig strømsvigt i tide og utide... samt mit kabi hænger sammen med gaffa...)

En ting jeg er i tvivl om er strømforsyningen. Jeg tror den er kvali, og har hørt godt om Tagan, men jeg ved ikke om 380W er nok. Der kommer ikke til at være flere hdd end 2 og måske 3 stk 80mm blæsere i alt, så jeg regner med at det er rigeligt, men hvis jeg skal have et f.eks. 6800ultra eller lign i senere er det så nok?

Hilsen A-P

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2005 10:30:58
Svar/Indlæg:
10398/435
det ser pænt ud! angående tagan, jo det er kval, den har 22amp på 12v rail, så det skulle være nok til et 6800U.
ellers så er den fortiden meget omtalte ChillInno510w altså oså rigtig nice. blæseren sidder "inden i" hvilket medfører mindre larm. desuden klarer dens rails sig også pænt..

fedt kabinet, har det samme bare med anden front... "Cavalier":