Går og leger med tanken om at skifte til pci-e og skal derfor have skifte mobo og gfx ud.
Jeg satser på et Dfi Lanpary Nf4 mobo nogen der ved hvor det kan fås på lager?
Grafik kort er straks være, her ved jeg sku ikke hvad man skal satse på. Pt køre jeg med et x800xt pe(moddet) og vil gerne op i noget der performer mindst lige så godt.
Nogen der kan give en fellow oc`er et på råd med på vejen ?:(
#1 Ja det var da bestemt en mulighed, men hvad med ati har de ikke nogen kort på markedet der understøtter SLI, syntes da jeg havde hørt noget om der skulle komme x850 som skulle understøtte det, eller er jeg helt galt på den?
Jeg har stort set sådan et system som #1 anbefaler dig... altså et DFI NF4-SLI-D board + en winchester 3200+ og 1 stk 6800Ultra for senere at få et 6800Ultra mere.... jeg har skod køling på alt ind til viddere men når jeg engang får sat mit asetek vandkølesystem på så regner jeg med at ramme mellem 2.8 og 3.0ghz på cpu´en og mellem 450 og 500Mhz gfx core og mellem 1150 og 1250 Mhz mem clock på gfx. det ska da også siges at jeg godt ved at mine ram ikke vil ku køre 1:1 over 2.65ghz men jeg håber på at kunne få fat i nogle TCCD baserede på et senere tidspungt. :e