#1 ->
Jeg er ikke helt med på hvad du mener ved spørgsmål 1.....! Det jeg søger er fx. en kabinet fabrikant, som har oplyst om alle domentionerne mht bagpladen(PCI/AGP/IO stik) og placeringen af motherboarded, mht højde i forhold til bagpladen.......
Det ville være lidt dumt at jeg ikke kan sætte et grafik kort i mit mobo, da hullerne ud for ikke passer......
Mht skruer, så er det klart det bedste, men som du også siger, så vil jeg heller have det skjult, så dyvler er klart at fortrække.... de kræver bare to hulller, et i ex front pladen, og et i ex. toppladen. Når jeg så kommer dyvler i, skulle det gerne passe, så yderkanterne flugter........
Men er der ikke andet for end at måle MEGET præcist op!!!!
Jeg skal nok passe på træet..... Regner med at skulle bygge selve træ delen her i vinterferien, hvis jeg kan få tid for lektier........
#2-> Jeg ved godt at træ isolere meget godt, derfor de mange blæsere..... Mht fræseren, så vil jeg ikke være bekymret, da bøgetræ vil føles som smør, set i forhold til stål 37....... ;)
Jeg har dog ikke noget digital kamara, kun en 6230 som tager nogenlunde billeder, men billeder det kommer der :e
Mvh Tz