#26 > Hehe, bliver af og bliver af... Jeg er bagefter dig, det er helt sikkert :p Men ret beset er der altså kun 4 P4 systemer i verden der scorer bedre i 2001se end mig, og de har alle cascade på cpu og mindst kompressor eller cascade på GPU, så jeg synes egentlig nok de 34k er ok for et P4 system med helt almidelig vandkøling på GPU....Desuden virker hverken ricky-tweak, eller brug af win2000 jo på en P4, så her kan man med sikkerhed hente 2000+ point på et FX system, hvilket du jo så nok også har fundet ud af ;)
Jeg har testet lidt med gfx core @ 660 i forhold til 600 Mhz, og der er stort set intet at hente mere i 2001se undtagen i nature, hvor jeg kan hente omkring 10 fps, svarende til omkring 200 point. Alle andre tests er så cpu begrænsede at intet andet end en FX @ 3 Ghz++ ville kunne ændre væsentligt på scoren.
Men jeg har da lavet 16183 i 03, 7232 i 05 med et enkelt x800xt pe. Det er vist kun BTH her på siden der er foran med et enkelt grafikkort eller? ;)
Nå Wise Guy, sorry for lidt OT i din tråd her, det er alt sammen SIOUX's skyld, jeg var jo nødt til at svare på tiltale....hehe :e Glæder mig meget til at se hvad der kommer ud af dit system når du får vand/LS på og clocket det langt ind i hel****... :p