Jeg har været rigtig heldig med dette kort. Samtidig har jeg også på en måde været super uheldig.
Lige da jeg havde fået zalman køleren på mit 6800le, så var jeg lykkelig med 470.. Jeg har aldrig hørt om andre der fik coren på deres LE eller NU lige så højt. 8)
Så var det at jeg lige skulle sætte de to front usb stik i mit kabinet til på mit bundkort. Jeg satte (åbenbart) de små stik forkert i på bundkortet, og i 20 minutter gik alting galt, min cpu blev ca. 30 grader varmere end normalt, mit gfx viste artifacts på skærmen, og min bios var pludselig corrupted, og jeg kunne ikke komme ind i windåse. Jeg fattede ikke hvad der var galt, da jeg samtidig havde rodet med at sætte blæserne i mit kabinet på lydløs, troede jeg det var der problemet lå. Da det endelig gik op for mig hvad der var galt var det for sent. x( :x
Min cpu og mobo virker heldigvis stadig fint, jeg kører pt. med et voodoo banshee pci gfx :(
Mit 6800Le viser artifacts på skærmen når jeg kører med det, men kun når jeg loader bios, og loader windåse. Inde i windows er der ingen artifacts, men når jeg skifter opløsning så fryser kortet og computeren. Det lykkedes mig på et tidspunkt at få det til at køre en 3dmark test fejlfrit (uden artifacts), men ellers fryser kortet hver gang jeg går ind i et spil. Dette er så oveni at xp fryser tilfældigt med kortet, det kan køre alt fra 30 sekunder til 30 minutter før det pludselig fryser. Og det er kun hver tredie gang det lykkedes mig at komme ind i windows. :x
Hvis der er nogen som har et forslag til hvad jeg kunne gøre for at afhjælpe fejlen må de gerne skrive her. Ellers må jeg sandsynligvis RMA'e kortet, og håbe de vil reparere det på garantien. Men risikoen ved RMA er at jeg får et andet kort igen, derfor tænker jeg på at betale Leadtek for at få dem til at reparere netop dette kort, hvis dette kan lade sig gøre.