Jeg har et kabinet med mic og lyd i front. Der er fem løse "ledninger" der hedder gnd mic in mic vcc ear L ear R
Jeg aner bare ikke hvor de skal smides i på mit bulk Audigy 2 lydkort. Nogen der ved hvor de skal sættes til henne, så jeg kan sætte mine hovedtelefoner til i kabinetfronten?
#0: For ikke så længe siden havde vi en diskussion om lydkort herinde og da skrev KleitusIV følgende om tilslutning af Creative kort til kabi stik:
"Mit eget bundkort (P4C800) har fin lyd synes jeg selv, og grunden til jeg skilte mig af med mit Audigy Player var den manglende mulighed for at forbinde mit kabi's frontpanel (som jeg bruger når jeg smækker headset på, hvilket jeg ofte gør) på det, mens jeg kunne forbinde stikket direkte på bundkortets onboard lyd. <B>Der er masser af pins på Creative's kort, men de er 100% specielle for Creative produkter og er ikke kompatible med "standard" FPAUDIO...</B>" Min fremhævning.
#4: Jeg er heller ikke selv så hardware-nørdet, så det gør noget, men måske NoNig kan hjælpe dig med at lave de stik? Tjek det sidste indlæg i den tråd jeg linkede til #3.
# 10 Så kom forbi mig så du kan se hvad jeg ævlede om på msn. Kunne sgu være rart hvis det virkede, eller hvis du kunne lave en guide - Vi regner med dig Allan :D