XP pludselig langsom i opstart???

Software d.  21. februar. 2005, skrevet af System
Vist: 407 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
21-02-2005 15:35:58
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.
Jeg har pludeligt fået problemer når XP skal starte op.
Jeg formaterede her i fredags, så den har bare kørt perfekt derudaf. Hurtig i opstart osv... indtil her for et par timer siden.. Når jeg starter den nu, går der utrolig lang tid inden den kommer ind i windows. Når den har vist det der skærmbillede hvor den der blå tingest kører over skærmen, går der ca. 2 minutter hvor der er sort skærm inden den kommer med den skærm der står "velkommen" på... Der plejer ikke at gå ret mange sekunder mellem de to skærmbilleder vises.

Der er ikke blevet installeret noget på computeren lige op til hvor problemet opstod.
Jeg har prøvet at geninstallere detonator driveren til graffikkortet, og jeg har også prøvet at lave en geninstallation af XP (uden formatering). Men det har ikke hjulpet...

Er der nogen der har en ide om hvad problemet kan være, eller har en ide til hvordan det kan løses, vil jeg meget gerne høre fra jer. Det er nemli mega irriterende at sidde og vente på at den starter op.

På forhånd tak.
Mvh. Morten Fuglsang
Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2005 09:21:31
Svar/Indlæg:
4230/89
hvis du har installeret på en "langsom HDD" er det derfor... jeg har selv mit på en 7200RPM, og der er en STOR forskel op til 10000RPM...

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2005 05:24:27
Svar/Indlæg:
2175/21
SPYWARE! ...du har væeret ude i noget snavs og har glemt det brugte gummi i lommen da mor skulle vaske!