nnr 3 ja det gør den jo nok og her spare jeg ca 1000 kr og i skal jo lige huske på jeg spiller ikke de store spil .. lidt tetris er det .. elleres er det kontot arbejde og film7 lyd redigering og programering jeg laver
->#0 Synes ikke du skal købe den.. 30ms med mindre det er et SIPS er den imo ubrugelig end andet end tetris som du ellers siger du kun spiller.. køb hellere en ordentlig 17" eller offer en plov mere på noget ordentligt :i
#7 Vi bliver nød til at holde de dem i ørende... Og mikkelfrost! Jeg vil nævne det i alle dine fremtidige forums. Bid du spidt på det :l ;) ...
Ang. skærmen, det må du gøre op med dig selv. Det er ganske simpelt du må lægge dine for og imod sammen og se hvad du får. Det er da lættere end at sænde en pakkepost ordenligt... :p
Synes at du burde være taknemmelig for at vi gad svare... du har tilsyneladende ret højt selværd og er ligeglad med alle andre end dig selv da det tydeligvis er dig der har fucked den handel op.
Og ja det er en god ide..
(gid du får en med rigtig mange pixelfejl.. MUHARHAAR :00:e:P) (:00;))
jeg har skam ikke svindled men du har i at jeg har en høj selværd men det betyder ikke jat jeg er ligeglad med andre folk, men vil ikke fuskes af en der ikke vil betale for de ram jeg har sendt . slut.
og nu bestiller jeg denne og ser om den er god bliv mre forviret end klog af at se på 37 forskælige skærme idag ?:(
Den skærm er IKKE noget godt køb IMO. Panel teknologien er 3 generationer gammel - det er et IPS panel og IKKE et S-IPS panel. Der er en verden til forskel på generationen af IPS paneler med 30 ms opdatering og generationen af S-IPS paneler med 25 ms opdatering. Og de nye S-IPS kører med 16 ms opdatering.
Du kan finde langt bedre 17" skærme med 16 ms S-IPS panel til samme pris eller billigere. Opløsningen på 17", 18" og 19" er i øvrigt den samme - nemlig 1280*1024
anti-pjerrot der havde du sq nær fået dig en dynge skærme :D
men ER ips så elendigt i forhold til sips...ved godt at 700 kr forskel er for lidt hvis jeg skulle vælge. men forestil dig nu at det var 1500 kr i forskel...?
#17, der sker meget på 3 generationer - personligt ville hellere finde en billig "ny" skærm med f.eks. 8 eller 12 ms TN panel end en gammel med 30 ms IPS.
Det skal lige siges, at jeg på arbejde sidder ved 2 stk. 19" LG L1915S skærme med 12 ms TN+ paneler, og der hjemme har jeg en 20" ViewSonic VP201b med 16 ms S-IPS panel.