Mht. Det med at ryge har jeg gjordt det i snart 3-4 år, og har fortrut, men har ikke overskud til at stoppe lige pt. (Måske syns' nogen at det er en dårlig undskyldning, men vil sq hellere ha' en go' uddannelse)
Mht. stoffer, uden læger, så har jeg røget, en go' del... Stoppede efter mit første "bad trip", hvor jeg trode jeg skulle dø :l ikke lige så fedt!. Jeg har da osse prøvet, amf, 1 gang, efter "pres" fra nogle venner... Det fik jeg ikke noget ud af, Dvs. det havde ingen virkning på mig, ud over dårlig smag i munden, og irriteret næse...
Jeg har nogle MEGET gode venner, som jeg næsten vil sige har været ude i et misbrug.. Den helt klart værste, har endnu ikke 9. kl. eksamen :l
Mht. stoffer med læge indblandet, var jeg indlagt, på syghuset 1 måned, for lungebetændelse (lang historie, men for at sige nok, så er en normal lungebetændelse's bakterie tal, på 1000 mit var på 7000. De var nød til at lægge drøn i min ryg, direkte ind til lungerne... Har STORE og GRIMME ar efter det :(... lå 5 dage, i feber vildelse, uden at nogen vidste hvad det var... 5 læger kiggede på mig... en af dem sagde, at jeg ikke skulle være en piverøb :(... men i slutningen, af de 5 dage, var jeg evd at dø :l :( :x )
Men men tilbage, til de relevante, så har jeg nok fået mere morphin, end det kan forestillet :i