#30:
Det tror jeg faktisk ikke. Da jeg sidst snakkede med en ATi-mand fortalte han mig, at de gjorde alt hvad de kunne for at sænke strømforbruget på deres næste modeller af grafikkort, om så det ville gå ud over ydelsen var de parate til det!!
Og hvorfor nu det??
Jo!! salget af bærbare PC'er er allerede så højt, at det overgår stationære. Så fremtidens marked ligger på mange områder et helt andet sted. Ligesom med f.eks. barebones der ikke har så store strømforsyninger. Der er simpelthen ikke flere watt at hive ud af systemmet og de processore de produceres skal også kunne bruges i bærbare.
Så fidussen er, at lave nogle lidt sløvere processore, med væsentligt lavere strømforbrug. Skal der games hardcore, sættes de så op i dual-setup, for at presse kræfterne max ud af dem:)
Det er hvad jeg har hørt, men har ikke hørt meget om R520, faktisk ved jeg ligeså lidt som i gør, og har kun de skide billed fra driverheaven at kigge på.
Faktisk er jeg så skeptisk, at jeg finder det underligt at de allerede sidder og hygger sig med et, når jeg ikke engang har hørt et ord om det... Så har en fornemmelse af, at er det ægte, så må det være et meget tidligt kort... Tror først det bliver præcenteret på cebit, og det vare altså godt 2-3uger endnu. Og jeg ville undre mig, hvis ATi allerede nu tager chancen og slipper test-samples løs :00 :00
Eller også er jeg bare jaloux :p :p