Problem med USB-pen

Diverse d.  22. februar. 2005, skrevet af Gripen90
Vist: 132 gange.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
22-02-2005 13:09:35
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg har et problem med en USB stik jeg har købt.
Det er en Kingston Data Traveler II 256mb USB 2.0 .
http://www.kingston.com/digita...

Jeg har en gammel P-1 200mhz bærbar 80mb ram og 2gb hd og win98SE på.
Jeg har downloadet driveren til win98 fra kingston og der er ingen problemer med at genkende sticken når den sættes i USB porten...
Problemet er:

At jeg med Secure Traveler har opdelt sticken i en privat og offentlig del. Men hvergang jeg vil logge på Secure Traveler på min private del så lige så snart jeg har trykket ok til min adgangskode så får jeg enten blå skærm hvor der står "at der ikke kunne læses fra enheden og jeg skal sætte "disketten i igen" eller så går skærmen i sort, så trykker jeg ctrl+alt+del siger den at programmet svarer ikke og jeg kan lukke det. Men sagen er at selvom at disse ting sker at jeg trykker escape til den blå skærm eller afslutter programmet så logger den alligevel ind på min private del.
Hvis jeg så logger af og prøver at logge ind igen, er der ingen problemer. Men hvis jeg så logger ud, fjerner stickken og sætter den i igen, så skert det samme igen.

Jeg har testen sticken i en nyere bærbar med winXP og der er slet ingen problemer, så det må være et eller andet med win98.
Er der noget jeg kan gøre så jeg slipper for denne "manøvre" hvergang jeg skal ind på den private del ?

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2005 13:36:48
Svar/Indlæg:
2126/135
det lyder somom at sikkerheds indstillingerne på usb-en ikke understøttes af win98.
Der er nok ikke andet at gøre end at finde en driver( Hvis den eksisterer) eller opgive opdelingen på usb-en

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
22-02-2005 20:02:34
Svar/Indlæg:
15982/637
#1: Ja det er vist nok sådan noget så... jeg kan ikke finde nogen drivere eller andet software opdatering til det.