Erfaring PC højtalere

Diverse d.  22. februar. 2005, skrevet af Twilight
Vist: 215 gange.

Twilight

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2005 23:31:50
Svar/Indlæg:
597/39
Hey

Er der nogen der kan anbefale mig et godt sæt PC højtalere.

Skal kun være et alm. stereo sæt, udseendet er temmelig vigtigt, så nogle slanke, pæne er at foretrække.

Bullet

Overclocker
Tilføjet:
22-02-2005 23:48:16
Svar/Indlæg:
55/15
kun stereo ok! ta´en MP3 afspiller eller, ja bare bærbar lyd, hop på cyklen og hør lidt musik i de butikker omkring dig der sælger sådanne højtaler systemer!!! så finder du nok det sæt du skal bruge! jeg har selv haft et par logitech sæt som jeg har været glade for men lyd er ikke ens i alle øre,

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
22-02-2005 23:53:49
Svar/Indlæg:
667/20
Slanke og pæne højtalere har somregel intet med god lyd at gøre, altså et kompromi som altid med prisen...

Logitech er her der og alle vejne, og i forhold til Creative og Altec Lansing syns jeg de laver rigtig flotte ting med god ydelse, dog er en sub et must, ikk fordi at hele huset skal runge med, men små højtalere giver inden bund i musikken...

Dog vil jeg prøve og kigge på Altec L's 2/1 løsninger, SC21 og deres dyrere serie, evt låne dem med hjem hvis det kan lade sig gøre, os der man får et ordentlig indtryk af det man har købt..

Tjek ligeledes edbprisers ratings om produkterne, der er mange der har givet deres p7, har givet mit på det logitech Z3e jeg har f.eks..

Alternativ kunne være nogen gail reol højtalere (hifiklubben har dem), dog er de en tand dyrere og firkantet af natur, og leveres ikk med sub dog, men her er lyden i centrum, og du kunne evt prøve dem af, og evt supplere med en sub hvis de mangler bund..

Twilight

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2005 23:59:55
Svar/Indlæg:
597/39
Tak for svarene.

Ja Altec,s SC21 ser nice ud, dog synes jeg prisen er lige pebret nok.

Har selv kig på dette sæt http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
23-02-2005 00:06:45
Svar/Indlæg:
667/20
#3 Ja prisen skræmmer mig lidt, mit Logi Z3e lever ikk op til forventningerne, pga dårlig integration og tror det eller ej for meget bas, eller rettere skrevet latterlig bas boost, det er altså det du får når du vælger pc højtalere i denne prisklasse, der er AltecS SC21 eller Logitechs Z2300 et bedre køb, men prisen er os derefter..