Montering af 90mm blæser i plexiglas.

Case-modding d.  24. februar. 2005, skrevet af jacobsen
Vist: 795 gange.

jacobsen

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2005 18:54:26
Svar/Indlæg:
199/62
Jeg vil høre hvordan man bedst montere en 90mm fan i en plexiglas rude? Selvfølgelig 4 huller, men skal midten så skærres ud med kopbor eller stiksav?

Et andet er spørgsmål er hvordan at jeg undgår at der kommer for meget støv ind i kabinettet. Blæseren er UV blue, og jeg vil være ked af at skulle have støvfilter på, da det vil dække for vifterne, og dermed UV effekten. Og at blæseren istedet skal blæse luft ud ad kabinettet er ikke en mulighed, da det vil modvirke flowet. den skal side ud for gfx, og vil derfor kæmpe om luft med min silencer hvis den blæser ud ad.

Det er nok ikke til at undgå at få et blæsergitter sat i, så det lige kan dække den kant man hår skårret/borret. Ville nok være nr. 1 med en masse huller i en cirkel, men det er jo nok ikke til at lave pænt selv.

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2005 19:22:41
Svar/Indlæg:
894/36
Hmm. Med en dremel kan du nok godt. Men det bliver nok varmt og begynder at smelte, det samme med kopbor. Det der med at bære små huller også bruge en lille stiksav eller sådan noet ville være en mulighed!

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2005 19:38:57
Svar/Indlæg:
2175/21
lav hastighed og kopbor er bestemt egnet.....bare vær tålmodig.

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2005 19:43:07
Svar/Indlæg:
3799/43
som de fleste siger kop bor.. ellers en dekopør sav hvis du er indehaver af sådan en