Jeg er glad (og ja, er blær - beklager)

Hyggehjørnet d.  25. februar. 2005, skrevet af 1_2_know
Vist: 413 gange.

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 21:51:11
Svar/Indlæg:
3169/185
Er helt oppe på dupperne - har lige nuppet 3. på tweak.dk's AM3 liste....

88524 points... :D - skal lige have udfyldt min profil ordenligt... :)

Beklager jeg praler.... :D - Er bare enormt glad - ikke så meget for scoren, men fordi den var halvhøj - da jeg har fået afvide at det er den test overhovedet - som tester ens system best all-around....:D - altså så det ikke bare er turbo-gfx eller CPU :)

BTW.... - I den bench - er AMD / Intel totalt lige - og er cool :)
Ikke som i 01SE hvor AMD er overlegen og 03 hvor prescott er vildest...

Mvh. 12k

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 21:54:39
Svar/Indlæg:
894/36
Så er det vist ikke vildere..... :00 :00

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:00:04
Svar/Indlæg:
1328/55
nu må dine blæretråde for faen da snart få en ende! x(

forstå nu at dine bench points er pisse uinteressant

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:04:23
Svar/Indlæg:
894/36
De er nok lige så intresante som Pia Kjærgårds selvangivelse!!!

Admin, Må der så gerne gå lidt OT i tråden i stedet for? :e

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:08:56
Svar/Indlæg:
1328/55
okay sorry, jeg var måske lidt grov :00

det jeg prøver at sige er:

Jeg ved du føler dig godt tilpas (tænder, om du vil) når du fortæller andre hvor vild din computer er.. jeg ved også at du har svært ved at forstå at det ikke er interessant... så nu beder jeg dig inderligt og oprigtigt om at prøve at lære det udenad... hver gang du får lyst til at oprette en blæretråd - så forlad computeren.. gå en tur...

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:10:04
Svar/Indlæg:
2732/41
0# Nøøj hvor er du saj, du er virkelig l33t h4xz0r(...)

3# Den er jeg med på, hvad har du så lavet idag? :P

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:11:27
Svar/Indlæg:
23132/740
*host* Si'r ikk' no'ed :00 *host*

Bare leg pænt unger! ;) :p :e

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:11:38
Svar/Indlæg:
894/36
ja, bare gå en tur ud i en skov. Tag lidt Kakao med, og hyg dig!

Tag lidt træ med hjem og hyg dig med det, og jeg mener ikke at du skal prøve at have fuldbyrdet samleje med det! Men at du skal prøve at være lidt kreativ med en kniv! Det er jeg, efter mange skrammer fra knive, bliver man god til det! :e :e

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:14:05
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg syntes også det er vildt sjovt at du kan sidde en fredag aften og bare benche indtil du ved en tilfældighed har slået en ukendt person i et benchmark system som de færeste bruger. så jeg har kun en ting at sige til dig.

Test din computer i 3dmark1337. www.blah.lir.dk/1337hed
og kom tilbage når du har en score bedre end min.

/Ash

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:18:08
Svar/Indlæg:
687/9
ja vil nok også mene at 1337hedstesteren giver et meget bedre billede af overall performance....

mht blær og at du ligefrem beklager det allerede i overskriften: hvad har du gang i ? hvis du allerede ved den er gal, hvorfor helvede så poste overhovedet ?

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:20:28
Svar/Indlæg:
3169/185
hehe :D

Beklager - er blot helt oven på :)
Har brændærget mig over jeg ikke har kunne køre programmer - i lang tid.... - Men fik så en private message af Mikead fra xtremesystems.org om der var lavet en fix til x850 serien... - Hentede den.... Og vupti det virkede... :)

Har gået rundt og troet jeg kun scorede højt pga. mit gfx, men er reelt ikke det... Wincheaster har sq saft og kraft i sig... Får omkring 500 mindre end Lars herinde fra i CPU... Og noget under i GFX - vgpu mod er desværre ikke sådan lige til med x850-serien :(

Men anyways.... Er et nice program, og tager ikke en helvedes tid at teste med :)
Btw... den der MASSIVE-OVERDRAW eller hva den hedder... I testen, damn den får det hele langt ned... Mener jeg så 32 fps i et splitsekund :\

Anyways... Gidder ikke spilde energi på at forsvare det er blær, for dette er vel tildels blær....
- Bliver det i alfald opfattet som.... Det er jo ikke en entsusiast side mere :'( - desværre - Og bliver btw ikke opfattet som blær på XS.org - fordi... Resten får det samme.....

Synes det er tilgrin at folk ærger sig over andres fornøjelse... Jeg er glad for mit nye gamer-rig... Og er vel fint nok :\

- Er ikke et sindsygt clock jeg har lavet eller noget, men er et godt system :) - Kåger max får al' credits herfra for et vildt clock :D

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:23:57
Svar/Indlæg:
687/9
jamen hør nu her lille skat... vi ærgrer os ikke over din fornøjelse... vi er pisse ligeglade....

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:24:46
Svar/Indlæg:
2694/107
Øhh... hvilken del af " Det rager ikke os" og " vi er ligeglad" forstod du ikke??

Og dit system er ikek et såkaldt "gaYmer-rig". det er en direkte potensforlænger.

/Ash

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:25:28
Svar/Indlæg:
2694/107
men tag en 3dmark1337 og lad og se på sagerne.

/Ash

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:25:40
Svar/Indlæg:
1328/55
amen 12k, nu må du tage dig sammen!

du har jo oprettet en del tråde om dit system.. og 10x flere svar om det samme... det er IKKE interessant for nogen.. det kan da virkelig ikke være så svært..

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:27:21
Svar/Indlæg:
2732/41
10#

Hvis nu du havede brudt 20.000 p grænsen så var det værd at skrive om, eller 10.000 p i 3Dmark05

Hvis jeg da jeg skiftede fra et 9700Pro til mit nuværende 6800GT lavede en tråd om at jeg har fået næsten 150% flere point,
så ville folk være bedøvende ligeglad fordi alle med 6800GT kort får en 12-15K i 03 versioen, Kan du forstå det? eller har du lige taget din amf >_<

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:28:27
Svar/Indlæg:
687/9
ahhh, tror nu nok jeg kan nævne en enkelt der finder det interessant....

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:30:23
Svar/Indlæg:
1328/55
and that would be.... 12k :)

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:30:44
Svar/Indlæg:
658/48
jeg har bare et spørgsmål... hvad får du ud af at have en PC til 15000,-+, når (som han selv har sagt før) Sajmon (Bare for at tage et eksempel) ligger og puster dig i røven i samtlige benches næsten konstant ? Hvad ahr du brug for den ydelse til ? Rendering ? Spil (Så meget kan de sku da heller ikke kræve \: ) ? eller er det bare rent blær `(Sådan ser jeg det) ?

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:35:39
Svar/Indlæg:
3640/1231
Kan ikke forstå at i gider give opmærksomheden til ham, når nu er i så "ligeglade" med ham og hans score!

Stof til eftertanke: Hvis i er ligeglade, så lad være med at SVARE!

Det har to formål.
Han gider ikke poste hvis ingen gider svare.
Hvis han ikke poster, så må i jo være tilfredse....ja :i

Så FFS da... leave it! :x

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:43:51
Svar/Indlæg:
3169/185

Nice - et kvalificeret spørgsmål :D
Bruger skam al' kraften... HL2 med høje settings... CS : Source er jeg begyndt at spille en del.. - Overvejer at skifte ned til 4x FSAA fra 6x FSAA:.... - Fordi det sluger så meget...

Er en verden til forskel på spillet i 1600x1200 high all reflect all - osv.... Og så til man sætter de 6x FSAA og 16x AT til.....

Kan ikke spille uden 16x AT mere... :\ - Det gør tingene som er langt væk så meget pænere - er vildt...

Systemet - at skifte til kostede en del ja, men ikke overkill-meget... Og er jeg glad for :) - Men... På den anden side, hvorend det så er superpopulært at sige er computeren jo et sted hvor man spændere en god sjat tid, bare 2-3 timer dagligt måske.... Men det er alligevel en god sum tid - og derfor kan det sq ligeså godt være iorden, og er værd at sætte penge af til.... - Er vel heller ikke 100% logisk folk køber skærme til over 6000? - Men er sq entsuciasme (stavehat)...

- Og synes jeg er fair nok når man bruger energi og tid på det :)

Til jer andre, hvis i er skideligeglade, har jeg lige pt. intet imod... Hva er det så der gør i føler en trang til at give et post herinde? - Iflg. min psykologi undervisning - så er der vidst ingen tvivl om det.... En visse interesse + muligvis misundelse, og der er ingen grund til at være misundelig over noget.... - Så længe man er tilfreds med det man har....
Jeg stod en god sjat tid uden computer da mit gfx røg sig en tur, og værdsætter derfor mit system enormt nu hvor det endelig er kommet op... Og gidder virkelig ikke spilde energi på at misunde andres systemer, for skal da ikke være nogen tvivl om bth's systemer owner mit for vildt... Og jeg godt ville have det / dem... Men gidder ikke spilde energi på jeg ikke har f.eks Tom Holck eller Brians computer...

Sajmon har prøvet sig frem adskellige gange lige pt. og er også fint nok.... Men jeg gidder ikke skifte HW konstant - for at gøre det så billigt som muligt eller yde så vildt som muligt... Bare give den en skalde i ny og næ...

BTW:::::
Spil i syge settings er en fornøjelse...

Ved godt der er stor forskel mht. ydelse / pris osv.... Men prøvede til lan på min skole at spille lidt HL2 fra min mates 3ghz P4N - Med 5900XT - og den grafik, kunne jeg overhovedet ikke leve mig ind i spillet med.... :\

Tja, er gået fra Mach I - til noget stille og roligt, så ved jeg nu ikke om man kan sige ;)

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:51:51
Svar/Indlæg:
2694/107
Folk siger at 3. gang er lykkens gang.
Så jeg skriver igen.
Kør en 1337heds test som du kan finde på www.blah.lir.dk/1337hed

/Ash

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:55:59
Svar/Indlæg:
894/36
5#

Jeg har trænet og svømmet! :)

Ang. det her du skrev "Ved godt der er stor forskel mht. ydelse / pris osv.... Men prøvede til lan på min skole at spille lidt HL2 fra min mates 3ghz P4N - Med 5900XT - og den grafik, kunne jeg overhovedet ikke leve mig ind i spillet med.... :\"

SPOILED BRAT! Prøv du at slå det op i en bog. Syntes selv, at når jeg køber 1280 x 960 i high i HL2 er nok. Syntes at det så sindssygt godt lavet. Og jeg kan ikke leve mig ind i at dig, der nok har en så stor trang til at blære "Iflg. min psykologi undervisning" den kan du godt skrotte skråt op i R*ven! Nu taler jo ikke med din CPU om den har haft en goddag, vel?

Så jeg syntes at du skal pakke dit grej og flyve væk herfra og id på Hol.dk

btw. "Spil i syge settings er en fornøjelse" ja det er de da, men hvad hvis vi nu siger at vi en dag tog din computer og erstattede den med en anden med feks. 512 RAM og et fx5500? Ville du så skrige noget i retning af "Discount grafik(Ja den rekvalme er ret sjov!)" det er helt utænkeligt! Så jeg syntes bare at du skal være glad for det du har. Og blær dig over for din Nevø eller moster!

WE DONT WANNA LISTEN TO YOU!!

Mere har jeg ikke at sige!
Måske lidt senere! :e

mvh.

Badger

Watch out boy, we are watching you! x(

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:56:53
Svar/Indlæg:
894/36
Wow, mit hidtil længste svar! :e :e

Muffe

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 22:59:02
Svar/Indlæg:
96/16
Som du jo så flot gentager flere gange, så siger du jo at OC.dk ikke er et entsusiast site som de andre store fora'er i udlandet, og mellem linierne kan du egentlig ikke lide OC.dk..

Jamen, så har jeg kun ét at sige; Hvad holder på dig, her?

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:08:41
Svar/Indlæg:
6624/113
#20 - Jeg har ikke prøvet mig frem nogensinde, så der tager du skam ganske fejl. Faktum er at min maskine lige PT er en overskudsforretning. :00

Køb billigt og sælg dyrt - og lad være med at tro brugt hardware er en dårlig forretning. Jeg gør aldrig noget som helst uden der er en bagtanke, eller kraftig overvejelse med i det... ;)

Jeg skifter heller ikke hardware i min primære maskine ret ofte, men hvis en af mine andre maskiner ender med at køre rigtigt lækkert, så sker det da - som det skete med mit nuværende LGA775 setup.

Det sparer mig for en masse tid med at "lære" af andres erfaringer / læse forums tynde i de små nattetimer, hvorimod det jeg siger 100% er ting jeg kan stå inde for, fordi jeg har siddet med en hulens masse hardware mellem hænderne. Det er efter min mening mere end hvad de fleste kan prale med - næsten uanset hvor mange knep_marks_UN1337 de scorer...
Det kan godt være man har en masse penge ude og svømme, men min interesse er hardware - andres interesser er at spamme forums med noget de kalder "at videregive erfaringer", som en eller anden så smukt udtrykte i en af sine tidligere totalt ligegyldige og endeløse tråde om hans eget system.

Hvis man virkelig havde så stor nydelse ved sin maskine, så brugte man ikke al den tid på alle de tråde i dette forum - specielt ikke når man gang på gang ønsker at latterliggøre folk og deres holdninger herinde. Hvis xs.org eller vrzone er så fantastisk - hvis den her side fungerer så dårligt at man konstant skal kritisere den - og hvis alle admins er efter en og kun ønsker at skabe problemer og demonstrere deres magt - hvorfor så deltage?

Scalprum

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:10:35
Svar/Indlæg:
448/18
#4 Hehe

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:16:07
Svar/Indlæg:
3169/185
#23...

Næste trin ;) - få det til at give mening ;)
Nu taler jo ikke med din CPU om den har haft en goddag, vel?
^^ forstår jeg simpelthen ikke..

Så jeg syntes at du skal pakke dit grej og flyve væk herfra og id på Hol.dk
^^ giver heller ingen mening
Og hva er der lige pt. med den side? - Det er en salgsside?

btw. "Spil i syge settings er en fornøjelse" ja det er de da, men hvad hvis vi nu siger at vi en dag tog din computer og erstattede den med en anden med feks. 512 RAM og et fx5500? Ville du så skrige noget i retning af "Discount grafik(Ja den rekvalme er ret sjov!)" det er helt utænkeligt! Så jeg syntes bare at du skal være glad for det du har. Og blær dig over for din Nevø eller moster!
^^ giver heller ingen mening...

Hvis du mener hva jeg ville synes om et langsommere system? - Så har jeg vidst svaret meget godt på det allerede... - Synes grafikken var decideret grim, sagde det selvfølgelig ikke til ham eller noget, men var klar forskel... Og synes da jeg bruger en del tid på computer - at det skal være high-end... - Da folk købte knalleret, overlevede jeg med centurion cyklen - istedet fik jeg computer - handler om prioritering, synes mine ben er stærke nok, og har intet imod at bruge bus / tog til længere distancer, eller blive kørt... - Så var ikke et must... - Men en computer derimod, siden P2 i sin tid udkom, har jeg anvendt dem...
Og haft min egen, doom - det orginale, var vel et af de første spil, som jeg synes var interessante, så kom C&C det orginale, og holdt godt - og længe...
Og har så først fået en decideret entsuciastisk holdning til grafik da - ja, sent... De halv-gode firstperson spil udkom... Soldiers of fortune 1 - Da det kom, skiftede jeg mit første grafikkort - og mærkede forskellen... Siden da - har jeg holdt min computer så godt tidssvarende som jeg har haft råd til - og viden til ;)
- Da jeg efter min nonfimation købte et rig med Mach I - og en 2,2@3,05 ghz P4N 400fsb... - Lå lidt lavt med økonomien ;) - Så har jeg siden fulgt det sys godt op med diverse ting, eneste som er helt tilbage fra den tid er min western digital 80gb caviar harddisk ;)
Har skiftet HW - når der har været noget der ikke kørte optimalt...
Skiftede fra Ti4400 til 9800SE omkring UT2k3 / GTA vice city tiden... - Da de ville have mere...
HL2 / Doom3 var så næste hop...

Og til sidst, med lidt gætteri.... Den res du omtalte, har prøvet den - og ja den kan godt gå i HL2, mener faktisk jeg bruger den da crosshair har en perfekt størrelse efter min smag i den res... - Men på et ældre system hakker det med 6x FSAA + 16x AT i den setting :\...
Og fjerner du de to ting, så fjerner du den pæne grafik...

Har så et spørgsmål her tilsidst... Bør jeg vælge HOL.dk hvis jeg går op i spil skal se pæne ud osv.? - Troede det var det folk brugte til noget.... Ved ikke helt hvor du vil hen, denne computer er ikke udelukkende til office pakken, beklager...
Er det HOL.DK som er stedet hvis man går op i high-end systemer ? - Og high-end grafik? - Så har vi da ændret os siden OC.dk startede - som nok er før du blev født... - og ash med.. - eller hovsa, ash var ikke ung, kun af modenhed..

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:16:22
Svar/Indlæg:
894/36
Mit indlæg er et surt opstød! :P

haha, skal vi bare lave den her OT?

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:23:25
Svar/Indlæg:
3169/185
Stoned_badger

Lige pt. om det ikke er vildere som du skrev i #1

Det er nr.3 i DK :\ - Lige efter Lars her fra siden ;) - så jo er vel acceptabelt...

Ash - er uforbedrelig, men du er blot 14 år... Mon ikke du lære med alderen at det ikke kan svare sig at ærge sig over andres glæde, ærger mig heller ikke over bth / toms systemer - osv...

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:25:39
Svar/Indlæg:
894/36
27#

Du forstår ikke meget lille du! er helt målløs, siden du bliver ved med at plapre om spil så gå nd på HOL der har de enda en dicideret Spil forum ting!

EN ting kan jeg sige dig, godt nok var jeg ikke på OC.DK da det startede. Hvilket du nok heller ikke var!

Hvis du mener hva jeg ville synes om et langsommere system? - Så har jeg vidst svaret meget godt på det allerede... - Synes grafikken var decideret grim, sagde det selvfølgelig ikke til ham eller noget, men var klar forskel... Og synes da jeg bruger en del tid på computer - at det skal være high-end... - Da folk købte knalleret, overlevede jeg med centurion cyklen - istedet fik jeg computer - handler om prioritering, synes mine ben er stærke nok, og har intet imod at bruge bus / tog til længere distancer, eller blive kørt... - Så var ikke et must... - Men en computer derimod, siden P2 i sin tid udkom, har jeg anvendt dem...
Og haft min egen, doom - det orginale, var vel et af de første spil, som jeg synes var interessante, så kom C&C det orginale, og holdt godt - og længe...
Og har så først fået en decideret entsuciastisk holdning til grafik da - ja, sent... De halv-gode firstperson spil udkom... Soldiers of fortune 1 - Da det kom, skiftede jeg mit første grafikkort - og mærkede forskellen... Siden da - har jeg holdt min computer så godt tidssvarende som jeg har haft råd til - og viden til
- Da jeg efter min nonfimation købte et rig med Mach I - og en 2,2@3,05 ghz P4N 400fsb... - Lå lidt lavt med økonomien - Så har jeg siden fulgt det sys godt op med diverse ting, eneste som er helt tilbage fra den tid er min western digital 80gb caviar harddisk
Har skiftet HW - når der har været noget der ikke kørte optimalt...
Skiftede fra Ti4400 til 9800SE omkring UT2k3 / GTA vice city tiden... - Da de ville have mere...
HL2 / Doom3 var så næste hop"

Hvor dælen skulle den ind her? :00

Tror du skal gå i seng.

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:27:11
Svar/Indlæg:
894/36

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:30:37
Svar/Indlæg:
2694/107
Selvfølgelig er jeg 14 år. men jeg opfører mig som en på 21. jeg sparmmer ikke forumet fordi de ikke gør som jeg vil have og forguder mig...
Men du er åbentbart bange for hvad dit system kan når det kommer til stykket siden jeg ikke har fået svar på dit resultat i 1337heds testeren.

/Ash

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:32:38
Svar/Indlæg:
3169/185
Tilføjelse...

Er den højeste A64 score overhovedet... :|
/ wincheaster / newcastle / clawhammer

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:34:09
Svar/Indlæg:
894/36
32#

And there is silence, from the clown in the cage.... :e

Hentydede til 12k!

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:36:37
Svar/Indlæg:
2175/21
kan ikek forstå nogen af jer gider skrive...manden er glad for sit system (om det er købt eller tweaket er vel ligemeget) og kan man ikke forstå det, så lad være med at poste lamme kommentarer. personligt tror jeg en del folk herinde fra er pisse misundelige....

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:41:14
Svar/Indlæg:
894/36
36#

Det mest naturlige svar. Nope. Dont care and i wont ever care!

Er sådan set lidt lige glad, en computer skal for mig bare kunne komme på nettet, spille nogle spil ovs. Behøver ikke et monster der gør at svigermor bliver bleg over de penge man har brugt på det! :00

Men jeg siger ikke at der er noget galt i at bruge mange penge på HW. Kan bare ikke lide blær! :e

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:47:29
Svar/Indlæg:
3640/1231
Nå, nu har jeg ædt mine popcorn, så jeg skrider i seng...

Enjoy... eller noget :00

Sheik3n^

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:47:33
Svar/Indlæg:
359/63
Fuck så meget jantelov der er i den her tråd, synes faktisk til dels at det er noget trist, men altså sådan er det jo :00

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:48:55
Svar/Indlæg:
3169/185
Lær at stave (beklager, var ikke pænt sagt)

...
Men lidt belastende når en 14 årig dreng sidder og bliver ved med at pive.... Det er jo www.whine.dk det her...

Jeg går op i computer, er en overclocker, en tweaker - det hele i en :P - Og går sq op i lortet skal køre ordenligt, er fint nok du ikke har samme holdninger som mig, men forfanden, dette er en hardware side..

At du kun har behov for at kunne gå på internettet er fair nok, men dette er officielt "OVERCLOCKING.DK" - OVERCLOCKING = TUNING osv.... - Altså handler det om at gøre sit system bedre, så hvorfor brokker du dig over jeg har lavet et system som jeg er tilfreds med...

Til din bekymring har det kostet:
2000 for ram
4000 for gfx
1000 for cpu
1250 for bundkort
2000 for køling (har ikke brugt så meget - men nuvel - med mit DVD-brænder drev løber det nok op i 2k jo..)

Og givet mig 3000 ind at sælge gamle stumper - og gfx gik somsagt istykker... ALtså en pris på 7250 - Er det så overkill at det gør ondt?

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:55:21
Svar/Indlæg:
894/36
Så vidt som jeg kan se er der ikke nogen stavefejl i min seneste post?

Overclocking er jo ikke kun lig tuning!

Det er jo socialt og rart at gøre når man er flere!(Det lød lidt gay)

Men, det jeg i bund og grund siger. Du behøves ikke at føre dig frem for at vise at du har et godt system. Folk finder ud af det før eller siden...! :e :D

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
25-02-2005 23:58:30
Svar/Indlæg:
14079/622
Hmm har egentlig ikke noget imod folk der er glade for sig selv ;)

Dit "problem" - om man så må sige, er at du har lavet 4-5 tråde om "hvor godt dit x850 er" :00
Du burde ha noget bedre at tage dig til :P..

og i andre.. hvorfor hidse jer sådan op ?..
det er ikke engang god OT-humor :l

:)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2005 23:58:48
Svar/Indlæg:
23132/740
-> <b>Alle

1: Ved godt at det er Soap-Box, men...
2: - Har I fornuftigt at sige, så tryk "ok"...
3: ... hvis ikke, så lad være med at svare!
4: Hvis I ikke snart tager jer sammen, så deaktiverer jeg sgu tråden!

<i>End of discussion</i>

Det er <u>IKKE</u> i OC.dk's ånd det her.

<u>Det gælder både den ene og den anden vej.</u>

Jeg vil ikke tage stilling, men jeg kan sgu hurtigt finde en "slet"-knap.

Opretter 12k en ny tråd... Så tager vi den bare derfra, indtil I lærer det! :l x(
</b>

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2005 00:03:13
Svar/Indlæg:
894/36
41#

Du er også glad for dig selv!

42#

I dare you..! :P

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2005 00:05:48
Svar/Indlæg:
3169/185
ovs. <- kalder jeg en stavehat ;)

Yeah ved det godt... Men - Eftersom jeg er en af de eneste, hvis ikke den eneste herinde med kortet, er det vel meget praktisk at fortælle folk om der er noget at hente eller ej... F.eks mht. max-OC er der IKKE - medmindre man har mod på at bruge en lodekolbe..

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2005 00:08:33
Svar/Indlæg:
894/36
Ovs.

Og Så Vidre? :00

LTS siger jeg bare!

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2005 00:14:04
Svar/Indlæg:
2694/107
12k er åbentbart så påvirket af det ene eller andet at han ikke kan se at "ovs" er en tastefejl og der egentlig skulle stå osv.

/Ash

Stoned_Badger

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2005 00:16:48
Svar/Indlæg:
894/36
Jeps, og nu vil jeg i seng!

Skal op kl. 4 i morgen og arbejde(Nedrive hus og ud på gården efter og vælte vægge)

Måske skulle jeg have gået i seng kl. 10?

Så kunne alt dette være undgået... X-Files tema melodi begynder! :e