#23...
Næste trin ;) - få det til at give mening ;)
Nu taler jo ikke med din CPU om den har haft en goddag, vel?
^^ forstår jeg simpelthen ikke..
Så jeg syntes at du skal pakke dit grej og flyve væk herfra og id på Hol.dk
^^ giver heller ingen mening
Og hva er der lige pt. med den side? - Det er en salgsside?
btw. "Spil i syge settings er en fornøjelse" ja det er de da, men hvad hvis vi nu siger at vi en dag tog din computer og erstattede den med en anden med feks. 512 RAM og et fx5500? Ville du så skrige noget i retning af "Discount grafik(Ja den rekvalme er ret sjov!)" det er helt utænkeligt! Så jeg syntes bare at du skal være glad for det du har. Og blær dig over for din Nevø eller moster!
^^ giver heller ingen mening...
Hvis du mener hva jeg ville synes om et langsommere system? - Så har jeg vidst svaret meget godt på det allerede... - Synes grafikken var decideret grim, sagde det selvfølgelig ikke til ham eller noget, men var klar forskel... Og synes da jeg bruger en del tid på computer - at det skal være high-end... - Da folk købte knalleret, overlevede jeg med centurion cyklen - istedet fik jeg computer - handler om prioritering, synes mine ben er stærke nok, og har intet imod at bruge bus / tog til længere distancer, eller blive kørt... - Så var ikke et must... - Men en computer derimod, siden P2 i sin tid udkom, har jeg anvendt dem...
Og haft min egen, doom - det orginale, var vel et af de første spil, som jeg synes var interessante, så kom C&C det orginale, og holdt godt - og længe...
Og har så først fået en decideret entsuciastisk holdning til grafik da - ja, sent... De halv-gode firstperson spil udkom... Soldiers of fortune 1 - Da det kom, skiftede jeg mit første grafikkort - og mærkede forskellen... Siden da - har jeg holdt min computer så godt tidssvarende som jeg har haft råd til - og viden til ;)
- Da jeg efter min nonfimation købte et rig med Mach I - og en 2,2@3,05 ghz P4N 400fsb... - Lå lidt lavt med økonomien ;) - Så har jeg siden fulgt det sys godt op med diverse ting, eneste som er helt tilbage fra den tid er min western digital 80gb caviar harddisk ;)
Har skiftet HW - når der har været noget der ikke kørte optimalt...
Skiftede fra Ti4400 til 9800SE omkring UT2k3 / GTA vice city tiden... - Da de ville have mere...
HL2 / Doom3 var så næste hop...
Og til sidst, med lidt gætteri.... Den res du omtalte, har prøvet den - og ja den kan godt gå i HL2, mener faktisk jeg bruger den da crosshair har en perfekt størrelse efter min smag i den res... - Men på et ældre system hakker det med 6x FSAA + 16x AT i den setting :\...
Og fjerner du de to ting, så fjerner du den pæne grafik...
Har så et spørgsmål her tilsidst... Bør jeg vælge HOL.dk hvis jeg går op i spil skal se pæne ud osv.? - Troede det var det folk brugte til noget.... Ved ikke helt hvor du vil hen, denne computer er ikke udelukkende til office pakken, beklager...
Er det HOL.DK som er stedet hvis man går op i high-end systemer ? - Og high-end grafik? - Så har vi da ændret os siden OC.dk startede - som nok er før du blev født... - og ash med.. - eller hovsa, ash var ikke ung, kun af modenhed..