Har haft akkurat samme problem, og har det faktisk stadigvæk til tider, men jeg har fundet en måde at løse det.
Jeg havde anskaffet mig en god strømforsyning, da jeg havde en mistanke om, at mit 9800XT ikke fik nok strøm. Jeg havde lagt mærke til, at når windows loadede, og den viste opstartssiden, (ligesom den du har taget screenshot af), så tog det lidt længere tid for den, at vise skærmen når stregerne kom. Hmm, tænkte jeg så. Det kunne være, at jeg skulle ha skiftet min strømforsyning, da den ikke var af videre go kvalitet. Købte en Antec TruePower 480W.
Efter jeg havde smækket den i maskinen, kunne jeg mærke en tydelig forskel. Det var meget sjældent de streger kom. Nu har jeg så gjort det sådan, at molexkablet mit 9800XT sidder på, sidder på et kabel for sig selv, og jeg har også givet den en anelse mere volt.
Nu har jeg aldrig problemet mere, og jeg crasher aldrig i spil osv. Man kunne selvfølgelig godt sige, at kortet er lidt defekt, når den opfører sig på den måde, men for mit vedkommende sparede jeg mig en RMA, og det er jeg utrolig glad for.
Puha en lang smøre, og husk, stavefejl osv. er gratis