-> Rømer
Først: *host* harddisk(e) :00 *host*
;) :p - driller bare :e
-> Alle
Jeg har da selv, af personlige årsager, været en del "omtumlet" det sidste stykke tid.
Det har bl.a. medført, at Korsgaard (sko) ikke har været udsat for en fair behanding :r
Og det er sgu ikke bare fordi at man er crew-member eller noget. Man skal sørge for klare linjer når man handler. Ang. det med "dårlige sælgere", så har jeg en ting at sige:
Man bliver ikke mere snydt, end man lader sig. Der er desværre "mange", som ser sig blind på en god handel, i stedet for at få en ordentlig handel i hus :)
Man skal gøre sig fortjent til folks respekt, og omvendt. At man har en stærk tilknytning til siden, f.eks. er en "kendt" og velanset bruger, hjælper gevaldigt på det. Jeg er personligt en smule forbeholden over for brugere jeg ikke kender.
Derfor vil jeg helst ordne handlerne "personligt". F.eks. låne en bil - ved godt, at det ikke er muligt for alle - og sørge for en personlig overdragelse.
Det er når man køber. Når man sælger, så gælder det sgu også om at vise åbent sind. Kan ikke sige andet end, at når jeg handler, så sender jeg fulde navn og adresse, plus tlf. nummer retur til køber.
Så er køber sikker på, at kunne komme i kontakt med mig.
Tillid - går begge veje.
Til slut: Husk, "I" bliver ikke snydt mere, end I lader jer. Så tag jeres forholdsregler ;)
-> #11
:e