Opdatering af bios - Hvordan ??

Overclocking d.  01. marts. 2005, skrevet af Schumi
Vist: 305 gange.

Schumi

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2005 16:06:11
Svar/Indlæg:
250/59
Jeg har et Asus K8N-E Deluxe

Jeg troede der var EZ Flash på men det er der ikke så jeg skal i dos, men jeg vil være 100% sikker før jeg går igang..

Jeg har hentet et program der hedder AFUDOS fra Asus's hjemmeside og jeg har hentet den nyeste bios på hjemmesiden, til mit bundkort, en Bios 1006.

Når man kører afudos, så viser den hvordan parametrene skal stå, men der vil den ha' en .rom fil.. den bios-fil jeg har hentet hedder .ami ... skal jeg bare omdøbe den til .rom og hvordan tager jeg backup af min nuværende bios ??

Håber i kan hjælpe, hvilket i uden tvivl kan ;)

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2005 16:10:29
Svar/Indlæg:
2664/97
Asus har sådan et program hvor du kan gøre det fra windows, den kan selv finde den nyeste bios til dit bundkort. Prøv at find det program i deres download sektion ;) Kan desværre ikk lige huske hvad den hedder, men når først du går i gang er det nemt nok :)

Schumi

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2005 16:17:12
Svar/Indlæg:
250/59
Hold da ferie en Fejl 40 :x

Godt nok er deres download-sektion opdelt på hver bundkort og under mit bundkort er det program der ikke.... Men så kunne det jo være det lå på den cd der fulgte med bundkortet :00

Hvis der var en smiley hvor man gir sig selv en flad, så havde den siddet lige her.