Hvad har vi gang i?

Litteratur d.  01. marts. 2005, skrevet af B@NG
Vist: 762 gange.

B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2005 18:38:32
Svar/Indlæg:
3640/1231
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
M@rty_Mcfly
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:08:24
Svar/Indlæg:
243/52
Fik et kæmpe chock i formiddags, da jeg ikke kunne få mit daglig oc fix...... siden kunne ikke findes x( . Men syntes at det er kanon med forandring. Keep up the good work :e



B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:09:24
Svar/Indlæg:
3640/1231
Ja, www.overclocking.dk har været nede i et stykke tid, men det kører heldigvis igen.

Der kan stadig forekomme "små" gener, men bær nu over med os :r



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:15:03
Svar/Indlæg:
4263/107
#2

No way - jeg vil til evig tid voldflame dig/jer samme sekund jeg har chancen :e

Den der "statue", er det en ny "gold" award? :p



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:16:18
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Nej. Den bliver fremstillet, med det formål at bonke dumme folk som dig med! :p

-> B@NG

Dælme dejligt at siderne nu mere får et "feel" af reelt sammenhold :)



B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:19:19
Svar/Indlæg:
3640/1231
#3 > Mere end du gør nu :o :00

#4 > Nemlig ja, det skal den bruges til :e

Sammenhold :o NeVaH! 8)



The
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:23:21
Svar/Indlæg:
438/66
Syntes det er ret nice..!
I' for nice.. Love Yah!



heinrich
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:26:47
Svar/Indlæg:
1341/56

i højre klik menuen, kan man ikke lave så når man trykker på forsiden, så kommer man tilbage til forsiden af oc.dk istedet for ude ved portalen?

eller os lave et punkt der hedder portalen og et der hedder forside?

ved godt det er en meget lille ting... men jeg bruger den knap super meget og det er træls altid at ryge helt ud til portalen når man regner med at komme til forsiden af oc.dk..

ellers så ser det jo super godt ud indtil vidre :D :



heinrich
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:28:21
Svar/Indlæg:
1341/56

og jeres dato og tid er da vist helt forkert ;) :e

altså tiden på nyheden..



B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:38:11
Svar/Indlæg:
3640/1231
#7 > Jeg kan godt følge dig, men tør ikke love noget.
Vi lytter til det hele, og tager alting som det kommer :)

#8 > Det er med fuld overlæg, så nyheden bliver hængende lidt endnu ;)




JB:-)
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:51:22
Svar/Indlæg:
207/50
Først vil jeg gerne takke crew'en. Ikke kun for denne og fremtidige ændringer, som vel skal gøre at OC/HT bliver ved med at være et attraktivt sted at være, men for den energi der lægges, hver eneste dag, før at skabe et godt sted at komme.

Der vil jo nok være nogle som syntes alt skulle være som i gamle dag, og der bliver nok endnu flere af slagsen, når de første problem melder sig pga. fejl i opdateringer. Sådan nogle ting kan dog ikke ungås. Husk at det er positivt med nytænkning... vil vel ikke være meget OverClocking uden - ikke fordi der er noget galt med Commador 64, men alligevel :00

Så ser jeg bare frem til at se resten 🙂



Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 22:53:20
Svar/Indlæg:
3385/80
Men siden er stadig langsom :e



JB:-)
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:09:21
Svar/Indlæg:
207/50
Angående fejl vil jeg bare sige, at jeg kommer ind i min profil i HT i stedet når jeg trykker på linken har i tråden "Se billede profil for JB🙂's system". Det ser ud til at gælde for alle.

Kan godt tænke mig fælles profil og log-on info, men regner ikke med, at det er meningen på nuværende tidspunkt, da felten til information ikke er ens i begge profiler.



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:10:14
Svar/Indlæg:
3162/78
Hmm der gik den da lige ned i et par minutter...



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:18:12
Svar/Indlæg:
2664/97
Synes det er meget smart med det nye loge, bare ærgeligt at det er designet mest til H-T.DK Men kan jo være OC.dk får lidt andre farver om et stykke tid så det passer lidt ebdre :D ellers fedt synes jeg..

Tror helt sikkert det vil hjælpe folk til at komme mere ind på den anden side selvom man mest holder sig til den anden. Personligt smutter ejg selv ind på H-T.dk nu et par gange og kigger lidt nu, så det har da hft en virkning på mig at det nye banner er kommet op :D



JB:-)
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:20:26
Svar/Indlæg:
207/50
#11
Tror nu heller ikke du skal forvente en forbedring på den side, da det grafiske nok ikke kan optimeres mere end det er nu. Den delen kommer vel ved med ny kodning og et par GZ filer når en tid kommer... stakkels mennesker som skal rydde op i det :e

#14
Enig... var heller ikke så god til HT inden :r



Tom
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:26:30
Svar/Indlæg:
428/81
Jah okay, tiden er vel inde til at indrømme at mange af de nedbrud idag - og restart af IIS osv er min skyld...

Det hele var en minor del af Steen's masterplan af at brande selve www.Hardware-Test.dk og integrere www.overclocking.dk som en subside af HT...

Grunden er at - ja det er squ fedt at have flere domains og alting, men det giver også dobbelt design, dobbelt arbejde og alting - og halvere ens brand.. Det med brand er et buzz word for mange mennesker, men alligevel vil der altid være en historie (Storytelling) bag hvordan Hardware-test.dk fik sit gennembrud - og det var til dels sammen med OC... Så nu bliver OC en DEL af Hardware-Test - og derved står Hardware-test.dk stærkere på det internationale review marked osse...

Det i har set her - lader til at være omkring toppen af isbjerget, men som de fleste af jer nok også kan forstå - er det federe at der bliver lavet en *MAJOR* indsats på én site med mange hænder tilknyttet - end en mindre struktureret indsats på to forskellige sites...

United we are strong...


Micker
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 23:31:12
Svar/Indlæg:
1012/98
#7 hørt! det genere mig VOLDSOMT at man skal ud på den der (undskyld udtrykket) "unødvendige" side hver gang man vil tilbage til forsiden.

Hvis jeg skulle vælge vil jeg sige at i kun skulle satse på oc.dk :p Jeg er aldrig inde på hardware-test.dk. Jeg syntes også designet på oc.dk er meget pænere/mere "lige til".
Hvis jeg skal læse danske tests plejer jeg at kigge på tweakup.dk eller tweak.dk. No offence men jeg syntes at deres tests er lidt bedre, dels fordi hele testen står på samme side og skipper det unødvendige og går lige til det "jeg" gerne vil vide mere om. Enten anmelder de hardware der siger mig mest ellers hører jeg bare ikke så meget om de tests på hardware-test.dk



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
02-03-2005 23:40:52
Svar/Indlæg:
4741/1690
# 17

Hvis du står inde i en forum tråd osv - og vil tilbage til forsiden så klik på topbanner teksten...
Hvis du vil skifte til den anden site - så benyt banneret på henholdsvis h. og v. side at teksten i topbanneret.
Hvis du vil slippe for lyden - så er der en "mute" højtaler i OC banneret....

Mvh

The BOss



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 00:13:58
Svar/Indlæg:
830/15
En ting jeg synes der kunne være fedt ville være en funktion på portal-siden der gør det muligt at vælge at når man f.eks. skriver www.overclocking.dk så kommer man derind og ikke på portal siden - dette skulle kun gælde for medlemmer af de respektive sider.
Det vil måske virke somom portal funktionen bliver overflødig, men i kraft af det nye banner (Det er en fed nok funktion at kunne skifte, lyden er noget...ja lort efter min mening, så tak for mute knappen ;) ) vil "hot swap" mellem siderne stadig være en mulighed.

Ellers vil jeg da sige at jeg ser frem til at se hvad det er i brygger på, og ser helt klart potentiale i de ting i har implementeret allerede.



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 00:46:32
Svar/Indlæg:
2126/135
Syntes hele ideen omkring HT og Oc smelter sammen, er fed.

Det har længe irreteret mig at der ikke var bedre forbindelse, da de fleste artikler og anmeldelser er fordelt over de to sites.

Det eneste jeg kunne mangle, er nye farver og nyt design, hist og her. Der mangler lidt mere futuristisk og cool look på begge sider, især på HT. Stilen på forsiden er også lidt kedelig.
Jeg mener ikke at vi skal ligne en hippiefarvelade, men lidt stilet design, med lidt blødere farver ville være dejligt.

Eneste negative ting nu, er at siden er for bred i øjeblikket. (for bred til 1024x768)





#21
Tz
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 09:03:20
Svar/Indlæg:
588/68
Fedt nok at der er nytænktning, glæder mig til at se mere..

Jeg har lige en lille ting, som jeg tænkte i måske kunne lave lidt anderledes. Når man kigger forsiden, enten fra HT eller OC, så har de begge et vindue som hedder "Nyt fra Oc.dk/hardware-test" og her har i så listet de sidste test op, som den "respektive side" har lavet. Hvis man så kigger et andet sted for forsiden, kan man finde de samme test, da i linker til de samme test forskellige steder på siden.......

Ex. for øjeblikket er der den test med det Asetec VapoChill Lightspeed. På oc, er den test både linket til under "overclocking.dk" og under "Nyt fra Hardware-test". Kunne det ikke fikses, så hver test kun er linket til én gang, så kunne den ekstra plads evt. bruges til noget mere luft på HT, da den er meget trykket, dvs. rodet........ På OC kunne det jo bruges til noget laks eller torsk eller lign ;)

håber det kan bruges til noget.... :00

Mvh Tz



cbmdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 09:40:07
Svar/Indlæg:
25/3
kan i ikke fjerne lyden fra det der topbanner, det er sgu temmelig irriterende at det larmer hver gang man går herind.

Flash er ok, men det skal sq ikke bruges til et topbanner. imo



Jokerman
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 09:41:19
Svar/Indlæg:
141/80
Synes også det er en meget fed ide 🙂 "Thumbs Up" endnu engang til et hårdt arbejdende crew, med en masse fede ideér..

Et spørgsmål dog, er der nogen andre som også har problemer med at topbanneret ikke kommer frem ved brug af evt. firefox o.l ?

Men synes ellers det er okay fedt, bare en skam man bliver nødt til at bruge Explorer for at se det 🙂



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 10:06:03
Svar/Indlæg:
830/15
#22 - Klik på muteknappen i højre hjørne af banneret, og vupti er det væk ;)



#25
Tz
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 11:00:02
Svar/Indlæg:
588/68
Jeg kan heller ikke se banneret i firefox!!!!



#26
Tz
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 11:05:09
Svar/Indlæg:
588/68
Ellers er det en okay ide, med det topbander. Syntes bare ikke det passer ind på oc. Selve designet kan gå, men det har en hvid baggrund, og det er oc.dk´s ikke!!!

På HT, passer designet slet ikke, det ser helt mærkelig ud

Men det er sybjektivt, hvad man mener om design mm. Det kan også være jeg bare skal vende mig til det..

Keep up the good work guys!

Mvh Tz



biatch
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 11:11:45
Svar/Indlæg:
23/0
godt at se lidt forandring, det fryder jo 8)

men så gerne at begge sider i én enkelt side, evt. med en spalte til det forhenværende hardware-test samt en til det forhenværende overclocking. det kunne gøre det langt mere overskueligt og nemt at navigere til nøjagtig de ønskede nyheder/test/artikler mm.

som det også blev nævnt, så jeg f.eks. også gerne en forbedring i review-afdelingen, hvor det ofte er præget af at det er kvantitet i stedet for kvalitet 8[ mere dybdegående tests, mere vidtspændende opstillinger, kan være begrænset af sitets størrelse og økonomiske situation, men det kommer vel med tiden. kunne også være dejligt at se hele artiklen på en enkelt side, selvom det kan gøre loadingtiden længere, artiklen mere uoverskuelig og gøre det sværere at finde de eksakte dele af artiklen/testen osv. men samtidig er artiklen vel skrevet i den mening, at skulle læses i sin fulde længde, da alt andet vil være at læseren snyder sig selv for halvdelen af bedømmelsen.

ydermere ville en grafisk overhaling måske være på sin plads. har selvfølgelig ikke kendskab til jeres fremtidige design, men begge sider virker lidt træge og tunge i farvevalg og komposition).

det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om. det er ikke ment som hardware-test/overclocking værende dårlige sites, men blot lidt konstruktiv kritik, som måske kan være med til at skubbe disse fremragende danske sites i en mere professionel og omsiggribende retning, hvilket kunne åbne muligheder for, at flere og flere producenter vil sende jer udstyr, så i sindste ende, at vi brugere kan labbe det hele i os 8)



Big_BEN
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 11:32:01
Svar/Indlæg:
416/49
#26
Det er svært at fostille sig at det her er final.
Det er work in progress så vi skal bare leve med det her midlertidigt til resten følger.



Tom
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 12:27:45
Svar/Indlæg:
428/81
#28
Vi arbejder på livet løs *gg*

Hvad fremtiden byder - det er vist generelt overraskelse *hehe*



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 12:48:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #29

:00 Vi ved jo også alt om hvad der foregår i kulissen :00

:e *fnis*



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 13:29:51
Svar/Indlæg:
3329/182
#30 Vi dødelige i crewet gør i hvert fald ikke :e



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 13:43:34
Svar/Indlæg:
1503/128
Jeres nye fantastiske topbanner kan ikke ses på Safari-browseren (en af de mest Internet-explorer-kompatible browsere jeg er stødt på), så hvis det er en forsmag på hvordan siderne skal udvikle sig, så kan jeg vist godt vinke farvel for altid :l



sgt.hp
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 13:57:58
Svar/Indlæg:
436/69
Villevære rart hvis i fik ordnet højreclickmenuen, så kan kan bruge den til at komme til forsiden på OC.
Det ville også være rart hvis overclocking.dk linkede til OC, Hardware-test.dk til hardwaretest, og hardwaretest.com til fælles portal.




#34
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:01:32
Svar/Indlæg:
2602/173
det nye banner *AD AD* x(



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:05:20
Svar/Indlæg:
2664/97
32# ja lad os da tage sorgerne på forskud. :p Ligesom en person i en af de tråde om banneret igår, han sagde farvel fordi han ikk ville være på en side hvor der var lyd på banneret, få timer efter var der en mute knap.. ærgeligt nogen har så travlt (ka da håbe han kommer tilbage når han hører der er en mute funktion)

Jeg tror nu at de problemer der er nu, nok bliver rettet og ellers må man jo lige gøre opmærksom på det, så bliver de nok rettet ;) :D



#36
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:19:15
Svar/Indlæg:
3640/1231
#26 > Tak :D

#27 > Tak for kritikken, det er den slags man kan bruge til noget :)

uden at svare på hver enkelt del, så har du ret i stort set det hele, og fremtiden kommer til at byde på en stor mængde af det du efterspørger ;)

#32 > Jamen det er det da, vi har da planer om at kode hele siden i flash så 8% af nettets brugere ikke kan se den :00
Tag det nu roligt, der er jo altså også en helt ny kode på vej.

#33 > Ja, vi prøver på det, der er mange der efterspørger det.

#34 > Selv :00

#35 > Ja, nemlig ja :e



#37
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:27:17
Svar/Indlæg:
3640/1231
Så virker højrekliks menuen med forsiden ;)



Tom
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:27:20
Svar/Indlæg:
428/81
#33 fixet :)



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 14:44:07
Svar/Indlæg:
1503/128
Nu kan jeg så se topbanneret - nogen der har fixet noget? Må ærlig indrømme, at nu hvor jeg kan se det, ville jeg nok helst være foruden - men det må være en smagssag ;) Jeg hader eksempelvis også TT-kabinetter, men dem er der jo mange der er vilde med.

Jeg glæder mig til at se hvad "fusioneringen" kan bidrage med - konceptet er ihvertfald spændende, og jeg var da også - i sin tid - een af dem der stemte på at HT og OC skulle slåes mere sammen.



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 15:03:28
Svar/Indlæg:
2353/24
Syntes at det er fedt at i lægger siderne sammen, havde dog helst set at det blev med oc.dk som udgangspynkt pga. mestforum- aktivitet (syntes jeg), men kan sagtens se hvorfor i har faldt h-t.dk istedet for da domænet overclocking.dk er nørdet, og ikke ligeså bredt favnene som hardware-test.dk.

Så vidt jeg husker var grunden til at begge sider blev oprettet, at en/nogle af de store hw producenter ikke ville udlåne produkter til et af sites`ne. Har i tænkt om der i fremtiden vil opstå problemmer i den dur, når sammenlægningen blive alment kendt?



Ebzen
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 15:56:06
Svar/Indlæg:
592/17
*G*
Jeg syntes ikke man behøver forlade en side, bare fordi der er lyd på et topbanner. Syntes det lyder som en rigtig rigtig dårlig undskyldning. Men okay det er jo så hans valg. Jeg syntes det nye banner er en fed idé. Og det er rart med nogle nye ting. :)
Keep up the good work.. :)

>> Ebzen <<



MaDwEeSeR
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 16:06:14
Svar/Indlæg:
79/1
synes det er træls at når jeg taster www.overclocking.dk i min browser at jeg så ikke får overclocking.dk!!

Hardware-test.dk har aldrig været en side jeg har kigget meget på, har været her på oc i mange år og det ville da være syndt hvis oc forsvandt



Tom
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 16:44:35
Svar/Indlæg:
428/81
¤43 Du kan jo sagtens bare klikke på OC i top banneret - så skulle du jo komme til OC... som jo så nu ligger på http://www.hardware-test.dk/oc...



TroelsOlesen
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 17:38:44
Svar/Indlæg:
1996/65
Nu hvor banneret faktisk virker (både i Firefox og på min linux maskine)... og man kun høre lyden når man skifter imellem HT og OC ...

Så må jeg nok sige ... så er det okai ... selfølgelig passer det ikke med oc.dk's nuværende design ... men det retter den nye side vel op på ... :e



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
03-03-2005 17:44:17
Svar/Indlæg:
4741/1690
#40

Overclocking er ret ukendt blandt de fleste producenter - måske bortset fra nogle få Danske - derfor har OC haft svært ved at få produkter til test.
Derimod er Hardware-TEST blandt læser og producenter meget anerkendt for vores artikler og derfor blev det så af flere grunde HT der denne gang træk det længst strå, med hensyn til portal navnet...

Vi håber selvfølgelig med denne lille såkaldte "sammenlægning" at få endnu flere spændende produkter hjem til OC og hermed fastholde OC som den danske site for OC, casemodding osv. - så vi håber at vinde meget på det.

Thje Boss



Barkou
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 20:19:49
Svar/Indlæg:
229/18
Jeg har lige bemærket en fejl. Når man er inde og se profiler, så ligger reklamerne ind over profilen.






Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 20:50:07
Svar/Indlæg:
894/36
46#

It...it... IT CANNOT BE! :e



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 21:06:09
Svar/Indlæg:
2957/206
Ved ikke om det er skrevet.. Gider ikke til at læse alt igennem..
Men med Firefox 1.1, den nye der.. Så sucks skrifttypen på hardware-test :l



Naitsab
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2005 21:46:12
Svar/Indlæg:
25/0
Hvis jeg en gang får avide hva det er, og der er nogen fra OC/HT der mener det er noget jeg bør lave, Jamen så får i et banner.


ZquarE
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 22:42:39
Svar/Indlæg:
350/6
49#>

Et F@H banner? :e



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2005 22:51:09
Svar/Indlæg:
2126/135
Folding at Home = F@H

Simuleringer af Proteiners foldning. Dette bruges i Medicinal og forsknings øjemed, til at bekæmpe sygdomme. Se under overclocking.dk forummet...

F@H er det vi alle laver for at tæve edbpriser.dk ( og måske for at skabe en bedre verden og bla bla) og dem som ikke gør er enten for dovne eller kan ikke se at vi Folder.

Derfor mangler vi et Banner til at fange de små nysgerrige oc'ere der ikke ved hvad det er endnu.

Det skal være informativt og fængende. Jeg vil glædeligt starte en F@H-banner tråd, så vi kan finde det bedste slogan.

Banneret skal lede til en slags guide til F@H med vejledninger og links til trådene i forummet!

"En rigtig OC'er Folder for sit hold"
"TEAM 13939"
"Overclocking.dk - Folding@Home"
"Start Nu! - Hvis du er OC nok"


Hvad syntes i?



ZquarE
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2005 23:00:11
Svar/Indlæg:
350/6
51#>
Synes jeg lyder som en rigtig god idé!

Måske man på den nye side kunne lave et forum udelukket til F@H? Altså hvor vi nu har "PC-Hardware diverse, Overclocking generelt, Bundkort & CPU, Købes, Sælges, osv."

Hvad siger Admins til det? Evt. en mulighed?



Naitsab
 
Overclocker
Tilføjet:
04-03-2005 00:39:28
Svar/Indlæg:
25/0
anti-pjerrot:

fatter hat af det der folding, MEN jeg vil da gerne hjælpe jer med et banner. Hvis nu du stater en tråd om folding banneret og sender mig et link med noget information om hvad det er så jeg lige kan lave lidt research. Du må eventuelt gerne lige skrive lidt om hvad stil i forventer det skal være. Så laver jeg et forslag og så kan i så bedømme om det noget i kan bruge. Deal?


Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2005 01:25:26
Svar/Indlæg:
2126/135
#53 Aftale. Kommer nu!



finger
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2005 07:49:31
Svar/Indlæg:
571/106
Hvorfor laver I det ikke i ASP.NET.
Det havde da været langt nemmere....

Jeg vil tilslutte mig andre, og sige at lyden i banneret er ret irriterende...



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2005 08:51:39
Svar/Indlæg:
2664/97
55# så slå det fra, sværere er det da ikke! ;)



#57
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2005 12:48:21
Svar/Indlæg:
2602/173
Det gamle banner var da meget mere stilet? nu er det jo bare en tekst :/



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2005 22:42:38
Svar/Indlæg:
336/67
#57> det her er da mere stilfuldt, enkelt alligevel high-tech!

admin> det ville være dejligt med et afkrydsningsfelt så man modtog en mail, når ens indlæg bliver besvaret, det kunne bare være en auto mailing dims?



#59
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2005 11:32:08
Svar/Indlæg:
2602/173
#58

så har du ikke set det gamle.



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
05-03-2005 13:25:42
Svar/Indlæg:
336/67
#59> det var da et kedeligt banner! :o



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2005 18:52:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #60

"Alternativet!" - Hva' kedeligt er/var der ved det?! ;) :p :00

:e



McDave
 
Superbruger
Tilføjet:
05-03-2005 21:03:02
Svar/Indlæg:
68/18
Reklamerne er dog ved at tage overhånd... blink og grimme farver... her så jeg gerne en opstramning, eller sortering om i vil i reklamerne. feks krav om at de ikke må blinke med skarpe farver. det hæmmer sidens seriøsitet, og får den til at virke som om i anmelder hardware på samme måde som ElGiganten reklamerer for dem...
man kan sagtens få reklamer uden blink og brag...

antallet og placeringerne af reklamerne har jeg intet imod... kun reklamernes måde at skrige efter opmærksomhed. det kan godt være de virker for dem som reklamerer, men hellere gode og interesante reklamer som fremhæver produktets kvaliteter, istedet for at fokusere på den fabelagtige lave pris.
af skrigeord i jeres nuværende reklamer kan nævnes: laveste priser, hjernedøde tilbud (jeps... bogstaveligt talt), aaagghhh!, Danmarks billigste, Kun 9,50!... faktisk er det kun TDC remlamen som opfører sig sobert...

lidt administration på dette område vil gavne sidens seriøsitet og førstehåndsindtryk, og få jeg til at fremstå som vejliedere og serviceorienterede istedet for en flok bondefangere!

øf-øf, men hva'.... jeg kan li' jer alligevel... keep up te good work.



#63
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2005 23:49:04
Svar/Indlæg:
3640/1231
#62 > Jeg kan sagtens forstå din frustration over reklamerne, men det er ikke så nemt som det måske kan lyde.

Et eksempel:
Du nævner selv TDC reklamen. Hvad nu hvis den havde været "imod hvad vi ønsker"? Tror du TDC vælger at redesigne deres reklame for vores skyld?

Jeg kan med det samme fortælle dig at vi absolut ikke designer vores reklamer til andre sites som de lyster.
Man køber en plads, og man kan smide op hvad man ønsker på den plads. Det er sådan det fungerer. Vælger man at "sortere" så får man ikke solgt noget som helst.

Vi har dog valgt kun at have reklamer på som er "interessante" for jer. F.eks. kommer der aldrig porn på siden (jaja det interesserer jer måske, men alligevel). Der kommer ikke undertøj, møbler og hvad ved jeg. Vi holder det så vidt vi kan på IT relaterede reklamer, og i ny og næ lidt andet.



#64
Lars
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2005 00:48:57
Svar/Indlæg:
3712/44
#63 > Hehe, jeg har faktisk aldrig nogensinde lagt mærke til hvem og hvad der bliver reklameret for, det er nok fordi jeg lever af at skulle holde øje med alt det vigtige og ignorere alt det overflødige.

Meeen, hvis der skulle komme reklamer for noget rapt dameundertøj, kan det jo være at slev jeg med mit "trænede blik" fik øje på det.... En lille smule OT kan vi vel bære over med.... :p :e :e



red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
06-03-2005 08:16:16
Svar/Indlæg:
7881/1165
he...jeg er kun blevet fanget af en reklame herinde.
Den med studiedata og deres hjernedøde lave priser.
Der blev jeg sgu fristet og købte ind for ialt 1500kr :00
Tror det er 14dage siden. Men jeg lægger nu heller ikke mærke til dem, så de må blinke og gøre hvad de vil. Det ødelægger vel ikke seriøsiteten af de folk der står bag siden ;)



ZypherXII
 
Overclocker
Tilføjet:
06-03-2005 10:03:52
Svar/Indlæg:
12/5
Fed ide med at smelte siderne sammen.. Glæder mig bestemt til at sige et endeligt resultat... :D

Er helt enig med #58... Det ville være praktisk med et afkrydsnings felt så man modtog mail når der blev skrevet i en bestemt tråd....

Keep up the good work... :)