Det er dejligt at se forandring på OC/HT - jeg vil dog forslå crew'en at lave en autodetect, så man for vist top banneren som en GIF, hvis man ikke har Flash installeret.
#5 Jeg syntes din udtalelse mangler noget der kan bake den op, du må have nogle forslagt til, hvordan det kunne laves bedre, hvis du ikke kan lide det du ser.
Jeg kan dog kun være enig med dig, hvad angår lyden, det er ikke så lækkert at få en lydeeffekt mit i sin stille og rolige musik eller, hvad man nu lytter til.Det er dejligt at se forandring på OC/HT - jeg vil dog forslå crew'en at lave en autodetect, så man for vist top banneren som en GIF, hvis man ikke har Flash installeret.
#5 Jeg syntes din udtalelse mangler noget der kan understøtte den, du må have nogle forlagt til, hvordan det kunne laves bedre, hvis du ikke kan lide det du ser.
Jeg kan dog kun være enig med dig, hvad angår lyden, det er ikke så lækkert at få en lydeffekt mit i sin stille og rolige musik eller, hvad man nu lytter til. Så må man vel have fat 'Forside' linken i venstremenuen for at undgå den.