extremeprometeia.com nogle der har handlet de

Overclocking d.  02. marts. 2005, skrevet af COOLDOWN
Vist: 165 gange.

COOLDOWN

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 11:31:50
Svar/Indlæg:
22/17
jeg har bestilt en psu hos dem den 19 feb og de har også hævet penge på min konto men jeg har ikke modtaget min psu x( plejer der at gå så lang til før man får sin vare?

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 11:49:41
Svar/Indlæg:
3712/44
Har du checket forummet? For der har været problemer med at få deres PC Power and Cooling PSU'er hjem, men SLI 510 modellerne skulle være kommet.

Desværre er det meget normalt i udlandet at de trækker pengene med det samme uanset hvornår de så sender. Vi er lidt godt vant herhjemme. Jeg har ikke selv handlet hos dem endnu, men alle jeg kender siger at Phil (der ejer shoppen) er helt og aldeles ok. Har du skrevet et PM til ham?

COOLDOWN

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2005 13:13:22
Svar/Indlæg:
22/17
jeg har lige sent ham en mail så må jeg bare vente og se

comment

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2005 13:17:35
Svar/Indlæg:
1230/171
#0: Kender det :l Sidst jeg købte ind i "udlandet" var da jeg købte et headset på Bornholm (shag.dk) :p De var også sååååå flinke til at hæve pengene på min konto og så i øvrigt vente 14 dage med at sende det headset, som de iflg. deres webshop havde på lager.

Hvis du vil høre en rigtig gyser, så få #1 til at fortælle om hvor længe han måtte vente på det X800XT PE han bestilte i maj 2004 :o

Som #1 skriver er Phill kendt for at være en OK fyr og jeg vil selv uden bekymringer købe HW hos EP, når det bliver aktuelt.

Tjekkede siden i går og det ser ud til at T-C 510 SLI og DLX Express pt er udsolgt, så du må nok væbne dig med lidt tålmodighed.

Men du har fuldstændig ret - det er altid dødssygt at vente længere end højst nødvendigt på ny og velduftende hardware.